Categories
Aktualności

Studia podyplomowe na Wydziale Inżynierii Zarządzania PP

Suncode jako firma współpracująca z Politechniką Poznańską oraz Wydział Inżynierii Zarządzania PP zaprasza do zapisów na studia podyplomowe adresowane do specjalistów i kadry zarządzającej z zakresu produkcji, logistyki oraz do wszystkich, którzy pragną poszerzać swoją wiedzę w dziedzinie zarządzania. Studia pozwolą uczestnikom uzyskać nowe kompetencje, pogłębić dotychczasową wiedzę oraz rozwinąć posiadane umiejętności. Najnowsza oferta studiów podyplomowych to doskonała okazja, aby wymienić doświadczenia zawodowe ze specjalistami z branży.

Wydział Inżynierii Zarządzania zaprasza na studia podyplomowe:

Nowoczesne zarządzanie produkcją i logistyką
Zarządzanie projektami i procesami biznesowymi
Studia Menadżerskie – Nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem

Oferta dydaktyczna studiów podyplomowych obejmuje kształcenie w zakresie zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami, logistyki, zarządzania projektami biznesowymi. Dzięki współpracy kadry dydaktycznej Wydziału Inżynierii Zarządzania z wiodącymi przedsiębiorstwami na rynku wielkopolskim, ofertę studiów podyplomowych wyróżnia najwyższy poziom merytoryczny zajęć oraz starannie dobrany zespół wykładowców. Zajęcia w formie wykładów, studium przypadku i warsztatów prowadzone są przez utytułowanych nauczycieli akademickich, trenerów oraz praktyków, których wiedza i doświadczenie wychodzi naprzeciw współczesnym wymaganiom gospodarki opartej na wiedzy oraz zainteresowaniom uczestników studiów.

Rekrutacja trwa do 15.10.2016 r. Więcej informacji dotyczących rekrutacji na stronie internetowej: www.fem.put.poznan.pl/studia podyplomowe oraz pod nr tel. +48 795 405 119.

Categories
Artykuły

Zarządzanie procesami realizowanymi w ramach systemu zarządzania jakością z wykorzystaniem narzędzia klasy Workflow

Obecnie przedsiębiorstwa coraz częściej decydują się na wykorzystanie systemów informatycznych, które wspomagają realizację procesów biznesowych w wielu zakresach działalności. System elektronicznego obiegu dokumentów jest narzędziem informatycznym, pozwalającym na kompleksowe zarządzanie procesami i dokumentami biznesowymi w ramach zintegrowanych systemów zarządzania jakością, środowiskiem i bezpieczeństwem pracy.

Zgodnie z założeniami systemu zarządzania jakością, system klasy Workflow umożliwia odzwierciedlenie szeregu tradycyjnych procedur wykonywanych w ramach systemu zarządzania jakością, środowiskiem jak i bezpieczeństwem jednocześnie pozwalając na usystematyzowanie dokumentacji w elektronicznym archiwum dokumentów. Wszelkie działania, które wpływają na jakość produkowanych wyrobów muszą być zaplanowane, systematyczne, udokumentowane i nadzorowane. Przedsiębiorstwo powinno dostarczyć i przedstawić dowody, że wszystko odbywa się zgodnie z wymaganiami zawartymi w normie oraz z wymaganiami klientów. Platforma Workflow pozwala na spełnienie każdego z tych wymagań:

Planowość – działania są zaplanowane, gdyż odbywają się wg określonej procedury zgodnie z tworzonymi harmonogramami,
Systematyczność – działania są systematyczne, gdyż odbywają się w sposób powtarzalny, z jednoczesnym zachowaniem wskazanych terminów ich realizacji,
Udokumentowanie – działania są udokumentowane – system gromadzi historię wykonywania poszczególnych działań w ramach danych procesów, jednocześnie dając możliwość tworzenia wszelkiego rodzaju raportów i zapisów,
Nadzór – system kontroluje realizację poszczególnych działań, wykonywanych na poszczególnych etapach procesów. System wymusza wykonanie akcji przez użytkowników i żąda potwierdzenia ich wykonania, zanim zadanie zostanie przekazane do następnej komórki.

System klasy Workflow pozwala na zarządzanie informacją o procesach realizowanych w ramach systemu zarządzania jakością, dzięki zapewnieniu pełnego dostępu zarówno do dokumentacji systemowej jak i wszelkich danych zgromadzonych podczas realizacji procesów dla wszystkich uprawnionych użytkowników. Pracownicy uzyskują w ten sposób nowoczesny kanał komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa umożliwiający pełną wymianę informacji.

Przedstawione poniżej główne funkcjonalności systemu pomagają przy utrzymaniu systemu zarządzania jakością:
Automatyzacja i koordynacja działań planowych – działania realizowane są zgodnie z procedurami,
Ustabilizowanie procesów dzięki pełnemu nadzorowi, a także wymuszeniu prawidłowej ścieżki przepływu zadań do poszczególnych jednostek,
Powtarzalność działań umożliwiająca redukcję potencjalnych błędów,
Poprawa organizacji i wydajności pracy, poprzez przydzielenie odpowiedzialności za wykonywane zadania, a także możliwości automatycznej kontroli czasu ich wykonania,
Właściwe zarządzanie informacją i dokumentami z zapewnieniem wysokiego poziomu bezpieczeństwa i poufności,
Możliwość ciągłego doskonalenia dzięki pełnemu pakietowi analitycznemu, pozwalającemu na ocenę skuteczności i efektywności prowadzonych działań,
Ciągła gotowość do auditów.

System elektronicznego obiegu dokumentów umożliwia odzwierciedlenie dokumentacji systemowej zgodnie z założonymi typami dokumentów, a także uwzględnieniem hierarchii powiązań między nimi. Realizacja procedur w formie elektronicznej umożliwia znaczną poprawę efektywności działań zgodnie z zasadą ciągłego doskonalenia i podejścia procesowego, będących podstawą zintegrowanych systemów zarządzania jakością, środowiskiem i bezpieczeństwem pracy, jednocześnie uwzględniając wszystkie wymagania zawartych w nich norm.

Categories
Aktualności

IV Targi IT Future Expo – rozwijaj firmę dzięki nowym technologiom!

Z przyjemnością informujemy, że objęliśmy patronatem medialnym kolejną edycję Targów IT Future Expo. Największa impreza B2B branży informatycznej w Polsce, ponownie w tym roku 8 września na Stadionie PGE Narodowym! IT Future Expo to IV edycja corocznego spotkania B2B, poświęconego trendom, innowacjom technologicznym, jak również najważniejszym wyzwaniom, przed którymi stoi obecnie rynek IT. Idea targów niesie za sobą nową jakość, dającą istotny wpływ zainteresowanego środowiska na kształt i kierunki rozwoju branży. To pełne inspiracji wydarzenie z udziałem liderów rynku.

Categories
Aktualności

III edycja IT Career Summit – informatyczne targi pracy. Wejdź do gry o karierę marzeń!

IT Career Summit 2016 – strefa kariery IT. Widzimy się 8 września na Stadionie PGE Narodowym!
Już we wrześniu, po raz trzeci będziemy gościć największe firmy, które będą aktywnie poszukiwać nowych pracowników. Odwiedź Strefę Kariery IT, zaprezentuj swoje kompetencje i przekonaj się, może szukają właśnie Ciebie?

Poprzednie edycje wydarzenia okazały się strzałem w dziesiątkę, dlatego nie spoczywamy na laurach i działamy dalej! 🙂
8 września 2016 od godziny 9:00 do 17:00 na Stadionie PGE Narodowym, będziesz miał możliwość poznać wszystkich kluczowych Pracodawców osobiście. Jeżeli jesteś specjalistą w dziedzinie informatycznej i szukasz nowych wyzwań zawodowych na swojej ścieżce kariery, to nie możesz przegapić tego wydarzenia! Poznasz aktualne oferty pracy z rynku IT, nowych ludzi z branży i z pewnością nawiążesz owocne w przyszłości kontakty biznesowe.
Do udziału w targach pracy IT zapraszamy również młodych, zdolnych i ambitnych studentów oraz absolwentów kierunków informatycznych, którzy są gotowi rozpocząć swoją karierę w branży.

Miło nam również zakomunikować, że Gościem Specjalnym wydarzenia będzie Łukasz Jakóbiak, który na scenie głównej Konferencji – Twoja Kariera w IT – poprowadzi wykład motywacyjny “Znajdź Siłę”. W programie konferencji przewidujemy również wystąpienia ekspertów branżowych.

Zgłoś swój bezpłatny udział w targach, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie www.itcareersummit.pl/warszawa
Pamiętaj, jeżeli jesteś: Programistą, Developerem, Testerem, Wdrożeniowcem, Inżynierem, Administratorem, Oficerem bezpieczeństwa, Managerem ds. zarządzania projektami IT, Studentem lub Absolwentem kierunków informatycznych, to koniecznie bądź z nami podczas IT Career Summit – 8 września 2016 na Stadionie PGE Narodowym.

Współpraca podczas IT Career Summit to także korzyści dla Pracodawców.
Dajemy możliwość nawiązania współpracy z doświadczonymi i kompetentnymi specjalistami IT oraz prezentację aktualnych ofert pracy licznej grupie wyselekcjonowanych profesjonalistów.

To jednak nie koniec niespodzianek 🙂 W programie imprezy przewidujemy także bezpłatne Warsztaty Scrum Droid, dostep do Strefy 3D oraz Strefy Relaksu, gdzie będzie można skorzystać z darmowego masażu. Nie zabraknie również licznych konkursów z nagrodami!
Zapraszamy do zgłoszenia bezpłatnego udziału na http://www.itcareersummit.pl 🙂

Strona internetowa wydarzenia: http://itcareersummit.pl/warszawa
Strona rejestracji: http://itcareersummit.pl/warszawa/?page_id=21

Categories
Aktualności

Seminarium w cyklu INFORMATYKA KORPORACYJNA już 5 lipca w Warszawie

Serdecznie zapraszamy na seminarium, które objęliśmy patronatem medialnym. Wydarzenie odbędzie się w cyklu INFORMATYKA KORPORACYJNA “NARZĘDZIA OCENY PRACOWNIKÓW – ASPEKTY KOMPETENCYJNE POLITYKI PERSONALNEJ”
Gdzie?  Warszawa

Kiedy?  5 lipca 2016r.

Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu: Formularz zgłoszeniowy
W programie między innymi:
– Istota kompetencji i oceny pracowników współczesnych organizacji.
– Powiązanie sposobów oceny z typami działalności i celami strategicznymi organizacji (firmy). System ocen okresowych na tle głównych aspektów polityki personalnej instytucji lub firmy.
– Narzędzia ocen okresowych pracowników.
– Ochrona danych osobowych w procedurach oceny pracowników.
– Narzędzia IT wspomagające zarządzanie kompetencjami. Testy kompetencyjne. Zarządzanie talentami – budowanie ścieżek kariery pracowników.
Szczegółowy PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie: Program wydarzenia

Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.; tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;
email: pr@konferencja.com.pl

Categories
Aktualności

Konferencja HR SOLUTIONS TRENDS – 21 czerwca 2016 w Warszawie!

Serdecznie zapraszamy do udziału w Konferencji HR Solutions Trends, którą objęliśmy patronatem medialnym. Wydarzenie odbędzie się już 21 czerwca 2016 w Warszawie!

Stosowanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych to klucz do sukcesu. Dlatego też są one coraz częściej wykorzystywane również w procesie zarządzania zasobami ludzkimi. Coraz więcej szefów działów personalnych wdraża i korzysta z nowych technologii oraz oprogramowania m.in. do oceny pracowników.
Podczas konferencji zostaną zaprezentowane nowoczesne systemy i rozwiązania informatyczne dla departamentów Human Resources. Swoje produkty i usługi zaprezentują kluczowi gracze na rynku, a wiedzą i doświadczeniem podzielą się eksperci branżowi.

„HR TRENDS” już 21 czerwca 2016 w Warszawie!
Zarejestruj się na wydarzenie już dziś !

W programie wydarzenia m.in.:
› Grywalizacja jako nowoczesne narzędzie wspierające motywację do uczenia się i rozwoju kompetencji menedżerskich
Anna Jastrzębska, PZU S.A
› Dzień z życia pracownika Orange w świecie cyfrowym
Sylwia Domańska, Orange Polska
› Najważniejsze trendy w obszarze technologii dla HR – ich wpływ na budowanie nowych postaw pracowników
Alicja Ozdowy- Bietkowska, Allbridge

Strona internetowa wydarzenia: http://hrtrends.pl/

Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!
Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona.

Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

Kontakt z organizatorem:
tel.: 22-39-09-109
kom.: 531 806 841
website: http://pureconferences.pl

Categories
Aktualności

Bezpłatna Konferencja – „Bussines Inteligence Trends” już 18 maja 2016 w Warszawie!

Mamy zaszczyt zaprosić Państwa na konferencję BIT, którą objęliśmy patronatem. Konferencja pomoże nabyć słuchaczom wiedzę, umożliwiającą doprowadzenie firmy do doskonałości w zarządzaniu wydajnością organizacji, poprzez odpowiedź na pytania:
– Jakie są kierunki rozwoju BI?
– Jak opracować skuteczną metodę BI?
– Jak uzyskać zaangażowanie użytkowników biznesowych w BI?
– Jakie metody wdrażać dla poprawy jakości pracy danych?

Serdecznie zapraszamy do udziału i rejestracji na konferencję

Business Intelligence Trends!” już 18 maja 2016 w Warszawie!

Zagadnienia, które będą poruszane podczas wydarzenia: 

  • Nowości i trendy w Business Intelligence,
  • Przyszłość BI,
  • Big Data oraz ich projektowanie, analiza i modelowanie,
  • Integracja danych,
  • Zarządzanie danymi oraz ich jakością,
  • Hurtownie danych- wdrażanie,
  • Performance Management- zarządzanie wydajnością,
  • Mobile BI
  • Skuteczny controlling procesów,
  • Zarządzanie kosztami działań,
  • Pulpity menedżerskie,
  • Bezpieczeństwo danych oraz informacji,
  • Zarządzanie danymi w chmurze,
  • Metadane oraz serwery baz danych NoSQL
  • Social Media analytics

Strona internetowa wydarzenia: http://bitrends.pl/

Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona.

 

Uczestnikom konferencji organizatorzy zapewniają przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

Categories
Aktualności

Be VISIONer! Sprawdź, co wiesz o nowych trendach!

Be VISIONer to hasło przewodnie kolejnej, XVI już edycji Ogólnopolskiej Konferencji Biznesu i Nowych Technologii NetVision. Od 21 do 23 kwietnia na Politechnice Gdańskiej uczestnicy z całego Pomorza będą mogli wziąć udział w spotkaniach dotyczących nowych trendów w technologii i biznesie.
Celem konferencji jest integracja uczestników i przybliżenie im sylwetek pracodawców.

„Pragniemy stworzyć naszym kolegom możliwość nie tylko do poszerzenia horyzontów, ale i zetknięcia się ze swoimi przyszłymi pracodawcami. Głównym celem NetVision jest integracja uczestników z przedstawicielami firm.”- mówi Kasia, jedna z koordynatorek tegorocznej edycji.

Poruszane ścieżki tematyczne w tym roku to:

marketing pt. ”PieRwszy w sieci”, czyli promocja on-line i off-line,

design, czyli „Imaginary World” – zaprojektuj własną wizję świata,

zarządzanie projektami pt. „„Zaprodżektuj siebie!”, czyli kim dzisiaj powinien być Project Manager,

start- up pod hasłem „Własny biznes nie gryzie”, o tym jak zostać swoim własnym szefem,

IT, czyli „Write code, don’t cry!”, o istocie kodów i tworzeniu pożądanych aplikacji,

B2B w IT pt. „Nie samym kodem programista żyje”, czyli wyzwania współczesnego programisty w dużej firmie.

Wykłady prowadzone będą przez znane i cenione osobistości ze świata biznesu i nowych technologii. Podczas trwania wydarzenia przewidziane będą ciekawe konkursy i atrakcje dla uczestników. Wstęp na konferencję jest bezpłatny.

NetVision to Ogólnopolska Konferencja Biznesu i Nowych Technologii, a zarazem jedno z największych przedsięwzięć studenckich na Pomorzu. Konferencja jest tworzona przez i dla studentów. To właśnie ta cecha tworzy jej unikatowy wymiar i jakość. W dotychczasowych edycjach udział wzięło blisko 4500 osób.

Więcej informacji o wydarzeniu na stronie http://netvision.pl/ oraz

https://www.facebook.com/KonferencjaNetVision/.

Categories
Aktualności

Konferencja “Elektroniczny obieg informacji w firmie” – 20.04.2016, Kraków

Z przyjemnością informujemy, że objęliśmy patronatem medialnym kolejną konferencję organizowaną przez GigaCon. Już 20 kwietnia w Krakowie odbędzie się konferencja poświęcona Elektronicznemu obiegowi informacji w firmie. Podczas tego wydarzenia zostaną zaprezentowane rozwiązania oraz narzędzia do usprawniania i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem. Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się przedstawiciele wiodących firm w branży.

Konferencja: “Elektroniczny obieg informacji w firmie”

Data: 20 kwietnia

Lokalizacja: Kraków

Proponowana tematyka konferencji:

  • Dokumenty w chmurze
  • Rozwiązania mobilne
  • Workflow- zarządzanie procesami biznesowymi
  • Bezpieczny druk i nowoczesna archiwizacja dokumentów
  • Masowe wydruki
  • Automatyzacja obsługi i faktur
  • Portale korporacyjne inter/intra/extranet
  • Systemy OCR/OMRPKI- dokument elektroniczny
  • Narzędzia back- office
  • Praca grupowa

Więcej informacji na stronie wydarzenia: http://gigacon.org/event/eoif_krk_2016/

Zapraszamy serdecznie i liczymy na Państwa obecność.

Categories
Artykuły

Barcode jako sposób automatyzacji skanowania dokumentów

Wszystko zaczęło się w logistyce, dziś kody kreskowe otaczają spotykamy na każdym kroku. Pierwsze skojarzenie – oczywiście występują w handlu, pod różnymi postaciami – najstarsze – jednowymiarowe, dwuwymiarowe i złożone. Co kod paskowy może zmienić w codziennej praktyce przedsiębiorstwa zmierzającego ku digitalizacji dokumentów? Zapraszam do lektury.

Barcode – nieco historii

Kod kreskowy, kod paskowy (ang. barcode) – graficzna reprezentacja informacji poprzez kombinację ciemnych i jasnych elementów, ustaloną według symboliki reguł opisujących budowę kodu, np. jego wymiary, zbiór kodowanych znaków, algorytm obliczania cyfry kontrolnej i inne) danego kodu. Kod kreskowy przeznaczony jest dla czytników elektronicznych. Ma na celu umożliwienie automatycznego odczytywania informacji. Głównym zastosowaniem kodu kreskowego jest automatyczna identyfikacja produktów w szeroko pojętej logistyce. Jego historia sięga połowy XX w. [Źródło: Wikipedia]

Ale po co te kody?

Wielokrotnie w swojej pracy zawodowej podczas prezentacji handlowych systemu do zarządzania obiegami dokumentów spotykam się z tym pytaniem. Uważam, że jest ono bardzo zasadne, zwłaszcza w kontekście omawiania różnych typów dokumentów – np. faktur kosztowych. Celem wdrożenia tego typu rozwiązania jest automatyzacja dotychczas wykonywanych czynności.

Kody kreskowe mają wiele zalet, które przekładają się na zbiór dobrych praktyk setek firm. Przede wszystkim są one nośnikiem informacji (indeksowanie) – zarówno kolejnych numerów dokumentów, jak i za pomocą prefiksów / sufiksów odpowiednie oznaczenia operatora systemu, kancelarii/oddziału (jeśli jest ich kilka w firmie), itd. Dodatkowo aplikacje skanujące napotykając na kod kreskowy rozpoznają nowy dokument, co oznacza że operator może w podajniku skanera biurkowego umieścić jednorazowo 60-80 kartek. Ten sam kod kreskowy umożliwia sprawną identyfikację dokumentu papierowego w archiwum tradycyjnym i jego elektronicznego odpowiednika w module DMS lub – jeśli jest taka techniczna możliwość – w systemie ERP / f-k.

Znam firmy, które dzięki zastosowaniu np. różnokolorowych kodów separują na etapie skanowania cały wsad, wyróżniając faktury, załączniki, umowy, oferty handlowe i inne szczególne typy dokumentów. Operator stanowiska skanującego ma za zadanie posortowanie przychodzącej dokumentacji, a następnie oklejenie pierwszych stron za pomocą właściwego kodu z rolki. Tu warto wspomnieć, że najczęstszą praktyką wśród firm jest stosowanie jednowymiarowych kodów kreskowych zamawianych w zewnętrznej drukarni – typowa rolka zawiera 1000 szt. Alternatywą jest drukowanie etykiet we własnym zakresie, np. za pomocą drukarek typu DYMO lub ZEBRA.

Jeśli nie barcode – to co?

Współczesne aplikacje skanujące wiodących na rynku dostawców (np. Kofax Express) mają możliwość rozdzielania digitalizowanych dokumentów za pomocą pustych kartek (blank page), specjalnej kartki separującej lub zastosowania funkcji liczenia kartek (page count). Wieloletnie doświadczenie we wdrożeniach elektronicznego obiegu dokumentów zintegrowanego z aplikacjami skanującymi dowodzi, że najlepszą skuteczność daje zastosowanie barcode’ów. Możliwość “zaszycia” informacji w strukturze kodu paskowego podnosi jego efektywność w codziennej pracy setek firm.

Czas poświęcony na odpowiednie oznakowanie dokumentu na etapie jego rejestracji przekłada się na mniejszą czasochłonność kolejnych etapów jego obsługi. Wielu nieprzekonanych już podczas trwania wdrożenia pilotażowego nabiera przekonania co do słuszności zastosowania kodów paskowych. Im więcej dokumentów firma otrzymuje/ procesuje wewnętrznie, tym potrzeba zastosowania etykiet z kodami jest bardziej uzasadniona.