Categories
Aktualności

Konferencja „Work Inspired – proste tworzenie procesów w biznesie” – 8.03.2016, Warszawa

Mamy zaszczyt zaprosić Państwa na spotkanie prowadzone przez naszego partnera – firmę Nintex. Udział w konferencji zapewni wiedzę, jak można szybko i łatwo zautomatyzować procesy biznesowe, minimalizując przy tym problemy i robiąc to w krótszym czasie.

Z Platformą Nintex Workflow klienci mogą:

• Przyśpieszyć proces zatwierdzania dokumentów o 90%,
• Zwiększyć wydajności o 55%,
• Oszczędzić ponad 5000 roboczogodzin rocznie w procesach biznesowych.

Zapraszamy serdecznie do uczestnictwa w seminarium 8 marca, w godzinach 14.00-16.00. Po prezentacji odbędzie się dwugodzinne spotkanie, na którym zostanie pokazane, jak korzystać z Nintexu w celach biznesowych.

Więcej informacji na temat platformy Workflow przekaże: Andre Becker z firmy Nintex. Omówi dokładnie platformę Nintex, jak również przedstawi informacje na temat naszych najnowszych innowacji.
Zobacz Workflow w praktyce: Techniczny inżynier Nintexu  Alex Joly pokaże, jak szybko i łatwo można zautomatyzować najbardziej krytyczne procesy biznesowe.
Poznaj opinię naszych klientów: jak procesy automatyzacji oszczędzają  czas i ułatwiają  pracę w biznesie.

*Seminarium będzie prowadzone w języku angielskim.

Zarejestruj się już teraz, aby zapewnić sobie miejsce.

KLIKNIJ, ABY SIĘ ZAREJESTROWAĆ

Czekamy na Ciebie!

Categories
Aktualności

Konferencja „Workflow & Document Management Trends” – 23.02.2016, Warszawa

Jest nam niezmiernie miło poinformować Państwa, iż objęliśmy patronatem medialnym jedno z najważniejszych w tym roku wydarzeń naszej branży. Konferencja „Workflow & Document Management Trends” to spotkanie łączące ludzi, którzy na co dzień pracują z zagadnieniami obiegu dokumentów. Zachęcamy do skorzystania z doświadczenia ekspertów i utwierdzenia się w przekonaniu, że Workflow jest nieodłącznym elementem nowoczesnej firmy.

Konferencja „Workflow & Document Management Trends”

Data: 23.02.2016 r.

Lokalizacja: Warszawa

W programie konferencji:

•  nowości i trendy w zakresie zarządzania dokumentacją, procesem oraz informacją – nurty i kierunki rozwoju,
•  platformy automatyzujące pracę biura,
•  workflow – automatyzacja procesów biznesowych,
•  systemy i portale korporacyjne,
•  e-faktura,
•  elektroniczny podpis,
•  dokumenty w chmurze,
•  OCR/ICR/OMR – inteligentna rejestracja dokumentów,
•  digitalizacja dokumentów,
•  elektroniczna archiwizacja,
•  skanowanie i przetwarzanie dokumentów,
•  elektroniczne zarządzanie dokumentacją oraz informacją,
•  systemy pracy grupowej,
•  masowe wydruki oraz outsourcing druku,
•  rozwiązania i technologie sprzętowe,
•  systemy automatyzujące pracę departamentów HR oraz księgowych,
•  prawne aspekty elektronicznego obiegu dokumentów.

Więcej szczegółów i agenda wydarzenia na stronie: http://workflowtrends.pl/?page_id=2

Zapraszamy i liczymy na Państwa obecność.

workfl konf

Categories
Aktualności

Konferencja “Business Process Management” – 26.01.2015, Warszawa

Mamy zaszczyt poinformować Państwa, iż objęliśmy patronatem medialnym jedno z najważniejszych zdarzeń naszej branży. Kolejna edycja konferencji „Business Process Management Trends” odbędzie się za ponad miesiąc w Warszawie, a dokładniej – 26 stycznia. Rozpocznijmy Nowy Rok z nowymi siłami i zwiększonym zasobem wiedzy branżowej.

Konferencja „Business Process Management Trends”

Data: 26.01.2016

Lokalizacja: Warszawa

W programie konferencji:

•  nowości oraz trendy w obszarze BPM – nurty i kierunki rozwoju,
•  zarządzanie procesami,
•  automatyzacja i optymalizacja procesów biznesowych,
•  audyt procesów,
•  SOA / BPO / BAM w firmie,
•  projektowanie i modelowanie procesów biznesowych,
•  analiza procesów,
•  worklflow,
•  notacje BPM,
•  Case study, success stories – doświadczenia i dobre praktyki.

Więcej szczegółów i agenda wydarzenia na stronie: http://bpmtrends.pl/?page_id=2

Zapraszamy i liczymy na Państwa obecność.

BPM

Categories
Aktualności

Seminarium “UMOWY TELEKOMUNIKACYJNE – SPORY W ZAKRESIE UMÓW TELEKOMUNIKACYJNYCH” – zmiana terminu

Mamy zaszczyt zaprosić Państwa na kolejne wydarzenie, które objęliśmy patronatem. Już 26.01 w Warszawie zostanie poprowadzone kolejne seminarium z serii Akademia Prawa Komputerowego.

Seminarium “Umowy telekomunikacyjne – spory w zakresie umów telekomunikacyjnych”

Data: 26.01.2016

Lokalizacja: Warszawa

W programie konferencji:

  • Reakcje UKE na skargi w sprawach usług telekomunikacyjnych. Poprawność umów telekomunikacyjnych w ocenie UOKIK,
  • Reklamacje usług telekomunikacyjnych,
  • Obszary sporów z dostawcami usług telekomunikacyjnych,
  • Odpowiedzialność abonenta na gruncie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych – teoria – praktyka – orzecznictwo,
  • Mediacja w sferze umów telekomunikacyjnych,
  • Orzecznictwo w zakresie sporów pomiędzy przedsiębiorcami telekomunikacyjnymi (rynek hurtowy),
  • Język umów telekomunikacyjnych – praktyka pisania umów tak, aby nikt nie mógł ich zrozumieć.

Szczegółowy PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie: http://www.cpi-sk.pl/imprezy/2016/apk/index.php
Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu: http://www.cpi-sk.pl/imprezy/2016/apk/formularz_pr10.php

Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.; tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;

e-mail: pr@konferencja.com.pl

Logo_CPI__z_www

 

Categories
Aktualności

SUNCODE na obchodach jubileuszu 60 lat nauk o zarządzaniu w Politechnice Poznańskiej

Z przyjemnością informujemy, że mieliśmy zaszczyt uczestniczyć w obchodach 60-lecia nauk o zarządzaniu w Politechnice Poznańskiej, które odbyły się pod patronatem JM Rektora PP. W obchodach jubileuszu wzięli udział zacni goście i władze różnych środowisk i uczelni akademickich, przedstawiciele organizacji branżowych oraz reprezentanci współpracujących przedsiębiorstw. Wydarzenie uświetnił występ chóru Politechniki Poznańskiej oraz wiolonczelistki Zuzanny Szambelan. Bardzo serdecznie gratulujemy pięknego jubileuszu i życzymy kolejnych sukcesów w przyszłości.

 

jubil2

jubil3

jubil4

jubileusz

Categories
Aktualności

III edycja IT Future Expo!

Po raz kolejny mamy zaszczyt zaprosić Państwa na największe targi informatyczne w Polsce. Będą Państwo mogli zapoznać się z najnowszymi technologiami, trendami oraz innowacjami informatycznymi na rynku Polskim, jak również zaczerpnąć informacji i opinii o prezentowanych produktach przez ponad 100 firm. IT Future Expo koncentruje przedstawicieli i wystawców z szeroko pojętej branży informatyczno-technologicznej, dzięki czemu na targach można spotkać kontrahentów nie tylko z naszego kraju, lecz również z za granicy.

Impreza ma charakter branżowy. Targi są kierowane do wszystkich reprezentantów firm oraz instytucji.

Targom towarzyszyć będą równolegle:

  • IT FUTURE CONGRESSkonferencja mająca za zadanie w jak najszerszym zakresie umożliwić zainteresowanym słuchaczom –  zapoznanie się z potrzebami rynku IT , najnowszymi technologiami sektora ICT oraz kierunkami rozwoju branży. Program konferencji znajdziesz na: http://itfuture.pl/wroclaw/congress/
  • IT CAREER SUMMITstrefa kariery IT, będzie doskonałą możliwością dla specjalistów branży informatycznej, którzy poszukują nowych wyzwań na ścieżce swojej kariery zawodowej. Jest to również doskonała okazja do nawiązania nowych kontaktów biznesowych i poznania wpływowych osób z branży IT. Więcej informacji na: www.itcareersummit.pl/wroclaw
  • STREFA 3D – zupełna nowość! Podczas edycji wrocławskiej, uruchamiamy dodatkową strefę, a w niej: roboty i drukarki 3D, rozszerzona rzeczywistość, rzeczywistość wirtualna.

Zakres tematyczny targów:

  • Oprogramowanie ( ECM, CRM, ERP, BI, BPM, rozwiązania dedykowane)
  • Infrastruktura i Data Center
  • Wirtualizacja
  • Bezpieczeństwo IT
  • Cloud Computing
  • Big Data
  • Technologie mobilne
  • E-commerce
  • Strefy specjalne (IT startup, strefa 3D, strefa kariery)
  • Usługi IT (outsourcing, szkolenia, consulting)

  • Technologie sprzętowe
  • Teleinformatyka
  • Rozwiązania branżowe (dla logistyki, dla edukacji, dla bankowości, dla medycyny)

Strona internetowa wydarzenia: http://itfuture.pl/wroclaw

Udział w targach jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!

Zapraszamy do zapoznania się z programem wydarzenia i oczywiście zachęcamy do rejestracji!

Kontakt z organizatorem:

Pure Expo

www.pureexpo.pl

e-mail: kontakt@pureexpo.pl

tel: +48 22 39 09 109

it expo wroclaw

 

Categories
Aktualności

Darmowe szkolenia biznesowe dla firm organizowane przez Microsoft i extendo.pl

Mamy zaszczyt poinformować Państwa, że 26 października br. rozpoczęła się rejestracja chętnych na cykl bezpłatnych szkoleń biznesowych pod nazwą „Podnieś swoje kwalifikacje w 5 krokach. Poznaj proste tricki i metody jak poprawić swoją organizację pracy, usprawnić komunikację ze współpracownikami, planować owocne spotkania z klientami i skutecznie zarządzać czasem”. Cykl 5 szkoleń tematycznych będzie realizowany online.

Szkolenia realizowane są przez Microsoft i extendo.pl. Ich celem jest przedstawienie pracownikom małych i średnich przedsiębiorstw możliwości oraz sposobów na podniesienie jakości swojej pracy. Organizatorzy szkoleń za główny cel stawiają sobie edukowanie rynku. Pokazanie im prostych sztuczek, które mogą przynieść wymierne rezultaty.

Szkolenia skierowane są do pracowników firm z działów sprzedaży, obsługi klienta, administracji, ale również do kadry zarządzającej. Są one całkowicie bezpłatne i dostępne dla wszystkich chętnych.

Pierwsze szkolenie będzie miało miejsce już 18 listopada 2015 roku.

Cykl składa się z pięciu bloków tematycznych:

  1. Jak organizować spotkania z klientami, by zapewnić sobie sukces (18 listopad 2015, godz. 10.00),

  2. Obieg informacji w firmie. Usprawnij komunikację między pracownikami (2 grudnia 2015, godz. 10.00),

  3. Jak poprawić organizację swojej pracy i działać efektywniej (16 grudnia 2015, godz. 10.00),

  4. Praca grupowa nad dokumentami w firmie (13 stycznie 2016, godz. 10.00),

  5. Sprawne i efektywne zarządzanie firmą (27 stycznia 2016, godz. 10.00).

Zapis na szkolenia możliwy jest pod adresem www.webinaria-online.pl

Liczba miejsc jest nieograniczona.

facebook-01

Categories
Aktualności

Konferencja Backup & Storage Systems Summit – 18.11.2015

Z radością informujemy, że obejmujemy kolejne ważne wydarzenie swym patronatem, na które serdecznie zapraszamy. Bezpłatna konferencja Backup & Storage Systems Summit jest dedykowana wszystkim, którzy na co dzień zajmują się tematyką ochrony danych, odtwarzania ich oraz tworzeniem kopii zapasowych.

Konferencja Backup & Storage Systems Summit 

Data: 18.11.2015

Lokalizacja: Warszawa

W programie konferencji:

•  zastosowanie i zalety systemów storage,
•  zarządzanie architekturą storage,
•  wydajność, bezpieczeństwo oraz wytrzymałość na katastrofy systemów storage,
•  mobilne rozwiązania storage oraz back-up online,
•  Green Storage,
•  backup i archiwizacja danych,
•  deduplikacja danych,
•  systemy centralnej kopi zapasowej,
•  backup systemów operacyjnych,
•  pamięci masowe – macierze dyskowe, biblioteki taśmowe, streamery, systemy NAS,
•  sieci SAN (FC, iSCSI),
•  systemy wysokiej dostępności i procedur Disaster Recovery,
•  konsolidacja zasobów serwerowych dyskowych i migracje danych.

Strona internetowa wydarzenia: http://backupstorage.pl/

Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona.
Uczestnikom konferencji zapewniane będą przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

Kontakt z organizatorem:

tel.: 22-39-09-109

kom.: 531 806 841
website: http://pureconferences.pl

 

 logotyp1

 

 

 

Categories
Aktualności

ProcesyBiznesowe.pl patronem medialnym konferencji „Business Process Management Trends”

Mamy zaszczyt poinformować Państwa, iż objęliśmy patronatem medialnym jedno z najważniejszych zdarzeń naszej branży. Konferencja „Business Process Management Trends” odbędzie się za niecały miesiąc w Warszawie, a dokładniej – 19 listopada.

Konferencja „Business Process Management Trends”

Data: 19.11.2015

Lokalizacja: Warszawa

W programie konferencji:

•  nowości oraz trendy w obszarze BPM – nurty i kierunki rozwoju,
•  zarządzanie procesami,
•  automatyzacja i optymalizacja procesów biznesowych,
•  audyt procesów,
•  SOA / BPO / BAM w firmie,
•  projektowanie i modelowanie procesów biznesowych,
•  analiza procesów,
•  worklflow,
•  notacje BPM,
•  Case study, succsess stories – doświadczenia i dobre praktyki.

Więcej szczegółów i agenda wydarzenia na stronie: http://bpmtrends.pl/?page_id=2

Zapraszamy i liczymy na Państwa obecność.

 

pbm warszawa

Categories
Aktualności

Procesowa orientacja przedsiębiorstwa – książka

Polecamy Państwa uwadze książkę autorstwa prof. dr hab. inż. Stefana Trzcielińskiego, dr inż. Marka Adamczyka oraz dr inż. Edmunda Pawłowskiego pt.”Procesowa orientacja przedsiębiorstwa”. Książka została wydana przez Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej w 2013 roku i udostępniona w bazie naukowej “Research Gate”. Pełna wersja książki w formacie PDF dostępna po otwarciu linku.

http://www.researchgate.net/profile/Stefan_Trzcielinski/publication/266674284_Procesowa_orientacja_przedsibiorstwa/links/5436d5ba0cf2bf1f1f2d4154.pdf

Zachęcamy do lektury.