Categories
Artykuły

Dedykowane systemy Workflow – pomoc w zrozumieniu organizacji, na przykładzie firmy z branży logistycznej

W zarządzaniu procesami biznesowymi bardzo istotną rolę odgrywają technologie informacyjne, a w szczególności systemy informatyczne. Coraz więcej zagadnień z bieżącej działalności przedsiębiorstw może znaleźć swoje odzwierciedlenie w systemach informatycznych, zatem zarządzanie procesami nieodzownie wiąże się z koniecznością posługiwania się odpowiednimi narzędziami.

Współpraca managerów biznesowych oraz konsultantów firm wdrażających rozwiązania BPM umożliwia tworzenie dedykowanych narzędzi do wypełnienia luki między teorią zarządzania a praktyką. Celem rozwiązań dedykowanych jest możliwie wierne odzwierciedlenie procesów zachodzących w organizacji oraz ich optymalizacja. Właściwie przygotowany system powinien umożliwić wszystkim zainteresowanym podmiotom zrozumienie procesów zachodzących w organizacji, automatyzację działań, współpracę oraz integrację z innymi systemami IT.

Sprawnie działający system elektronicznego obiegu dokumentów jest kluczowy dla procesów, o których efektywności decyduje czas ich realizacji. Przykładem takiego procesu jest obieg dokumentów spedycyjnych. W dalszej części artykułu jako przykład rozwiązania dedykowanego, przedstawiono wdrożenie przeprowadzone w firmie logistycznej, dla której obieg dokumentów spedycyjnych jest strategiczny dla realizacji celów przedsiębiorstwa.

Każdorazowe wdrożenie systemu klasy Workflow poprzedzone jest szczegółową analizą. Pierwszym elementem jest identyfikacja procesów odzwierciedlanych w systemie. W przedstawionym przykładzie był to proces obiegu faktur oraz załączników do faktur spedycyjnych. Podczas modelowania została określona architektura procesów, podzielono proces na zadania, które następnie przydzielono do odpowiednich użytkowników. Konieczne było ustalenie struktury organizacyjnej oraz wyznaczenie zakresów odpowiedzialności. Duży nacisk położony został na maksymalną automatyzację zadań. W celu zoptymalizowania czynności wprowadzania dokumentów do systemu Plus Workflow wykorzystana została aplikacja skanująca eFlow, która automatycznie odczytuje i przetwarza dane, dzięki czemu proces rejestracji dokumentów został skrócony do minimum. Dla firmy równie istotny był krótki czas rejestracji i gromadzenia dokumentów spedycyjnych, wymaganych do wystawienia faktury sprzedaży. Odpowiednie zamodelowanie procesów umożliwiło wystawianie faktur sprzedażowych przed pojawieniem się faktur spedycyjnych. Poniżej przedstawione zostały główne elementy wdrożonego rozwiązania:

  1. Skanowanie dokumentów w centrali przedsiębiorstwa.
  2. OCR – automatyczne odczytywanie danych i ich przetwarzanie za pomocą eFlow.
  3. Wysłanie danych do systemu elektronicznego obiegu dokumentów – Integracja eFlow z Plus Workflow.
  4. Elektroniczny obieg dokumentów w systemie Plus Workflow.
  5. Eksport do systemów zewnętrznych.
  6. Pobieranie danych księgowych do systemu Plus Workflow oraz generowanie metryki księgowej.

W pierwszej fazie wdrożony został obieg dokumentów spedycyjnych wraz z integracją ze zleceniami pobieranymi z systemu zewnętrznego. Kolejny etap polegał na uruchomieniu elektronicznego obiegu dla pozostałych typów faktur.

Właściwie zamodelowany system zarządzania procesami powinien być ukierunkowany na strategię i ewolucję przedsiębiorstwa. Dlatego zgodnie z zasadą ciągłego doskonalenia procesów (Continuous Process Improvement), system powinien zmieniać się wraz z przedsiębiorstwem na skutek stałego monitorowania i usprawniania procesów. W omawianym case-ie, po usprawnieniu procesu obsługi faktur i dokumentów spedycyjnych pojawiła się potrzeba usprawnienia kolejnych działań, w  zakresie archiwizacji dokumentów papierowych. W tym celu wdrożony został dodatkowy proces umożliwiający szybkie segregowanie dokumentów i usprawniający organizację segregatorów.

Przytoczony powyżej przykład dotyczył dużego przedsiębiorstwa z branży logistycznej, jednak w każdej organizacji, niezależnie od jej skali, dostęp do informacji jest kluczowy. Właściwa informacja dostarczona w odpowiednim czasie stanowi o konkurencyjności, dlatego wybór rozwiązania wspierającego przepływ pracy w przedsiębiorstwie może decydować o pozycji firmy na rynku. Bieżący dostęp do informacji pozwala firmie szybko reagować na zmiany zachodzące w jej otoczeniu.

Categories
Aktualności

Konferencja „Knowledge Management”

Wiedza to prawdziwe, uzasadnione przekonanie”

                                                               Platon

Tylko jak to przekonanie ma pomóc w osiągnięciu przewagi konkurencyjnej naszego przedsiębiorstwa?

O rozwoju i konkurencyjności współczesnej organizacji w znacznej mierze decyduje wykwalifikowana kadra funkcjonująca w przedsiębiorstwie oraz posiadana przez nią wiedza.

W związku z tym niezwykle istotne jest nie tylko tworzenie nowej wiedzy, którą mogliby przyswoić sobie pracownicy, ale również wykorzystywanie dotychczasowej i wyciąganie wniosków z doświadczeń.

Zatem jeżeli chcesz poznać  najnowsze metody i techniki, które pozwolą Ci zapewnić najefektowniejsze wykorzystanie zasobów wiedzy w Twojej firmie, zapraszamy do udziału w konferencji:

 

„Knowledge Management – umiejętne wykorzystanie wiedzy kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa”

Już 8 Stycznia 2015 w Warszawie

 

Wydarzenie to będzie stanowiło forum poglądów i doświadczeń osób zainteresowanych problemem zastosowania wiedzy w przedsiębiorczości oraz specjalistów, którzy wiedzą jak ten problem rozwiązać.

Podczas konferencji głos zabiorą m.in.:

  • Anna Bugalska Dyrektor Działu Doradztwa i Badań Organizacyjnych Instytutu Rozwoju Biznesu“Zarządzanie talentem”
  • Inga Kałużyńska konsultant w firmie FindwiseZnaczenie dostępu do informacji w firmach
  • Marek Kowalczyk Managing Partner MANDARINE Project Partner “Wykorzystanie narzędzi myślowych TOC do usprawniania procesów biznesowych.” Wskazówki praktyczne
  • Iwona Truszczyńska Strategy & Business Development Manager Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy – „Wykorzystanie portali korporacyjnych (internet, intranet) w kontaktach zewnętrznych i wewnętrznych. Aspekty marketingowe i BD”

Pragniemy ponadto wzbogacić Państwa wiedzę w zakresie:

  • Narzędzi wspomagających pracę grupową, narzędzi komunikacyjnych
  • Systemów obiegu i zarządzania dokumentami
  • Systemów wspomagania decyzji, systemów ekspertowe
  • Bazy wiedzy, hurtowni danych
  • Narzędzi nauczania zdalnego (e-learning)
  • Portali korporacyjnych, intranetu, ekstranetu
  • Systemów do zarządzania bezpieczeństwem
  • Integracji systemowej i bezpieczeństwa w zarządzaniu wiedzą

Więcej informacji na stronie: http://successpoint.pl/knowledge-management

Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

  • Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji,
  • Osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwem
  • Kadrę odpowiedzialną za optymalizowanie procesów biznesowych
  • Kadrę zarządzającą z działów: HR, administracji, sprzedaży, obsługi klienta, marketingu, logistyki, informatyki
  • Osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
  • Osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii
  • Osoby odpowiedzialne za optymalne wykorzystanie zasobów wiedzy w celu uzyskania przewagi rynkowej

Zapraszamy do rejestracji

Kontakt:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji

tel. +48 725 792 690
fax. +48 0-22 244 25 37
agnieszka.zajac@successpoint.pl

 

 

Categories
Artykuły

Usprawnienie procesu płatności w systemie Workflow

Jednym z najczęściej automatyzowanych procesów biznesowych w ramach systemu elektronicznego obiegu dokumentów jest proces rejestracji i akceptacji faktur. Znacząco usprawnia on obieg dokumentów kosztowych w firmie redukując czas poświęcony na zatwierdzenie i zaksięgowanie faktury. Obieg faktur kończy się w Dziale Księgowym odpowiedzialnym za dokonanie płatności za fakturę oraz jej ostateczne zaksięgowanie w systemie finansowo-księgowym. W momencie realizacji płatności związanych z procesem faktur, osoby zajmujące się sprawami księgowymi mogą jednak zauważyć, iż znaczną ilość czasu zajmuje im kwestia przygotowania i realizacja płatności – szczególnie uciążliwe jest to w momencie, gdy w tym samym czasie musimy wykonać przelewy z wielu linii faktur do tego samego odbiorcy.

Z pomocą przychodzi tutaj Proces Płatności odzwierciedlony w systemie elektronicznego obiegu dokumentów, którego zadaniem jest usprawnienie realizacji płatności. Głównym celem tego procesu jest wygenerowanie pliku płatności masowych na podstawie linii dostępnych z procesu faktur. Plik taki może zostać zaimportowany do systemu bankowego, z którego planujemy wykonać przelew. Rozwiązanie to wpływa na wyeliminowanie ręcznego wypełniania kilku/kilkunastu linii przelewu ręcznie na rzecz kilku kliknięć w systemie i eksportu danych do systemu bankowego. Proces daje możliwość generowania plików przelewów płatności masowych zarówno dla płatności krajowych jak i zagranicznych. Warto dodać, że proces płatności posiada funkcjonalność automatycznej zmiany statusu zadania w Procesie faktur, z którego zaimportowana została dana linia faktury/płatności. Dzięki temu wiadomo, iż etap płatności faktury zrealizowany został poprzez Proces płatności. Proces daje również możliwość komasowania linii przelewów dla tego samego odbiorcy – dzięki temu możemy otrzymać sumaryczną wartość linii dodatnich i ujemnych w ramach jednego przelewu.

Podsumowując, proces płatności znacząco ułatwia pracę w dziale księgowym. Dzięki niemu możliwe jest sprawniejsze zarządzanie płatnościami wynikającymi z obiegu faktur kosztowych. Dzięki dużej elastyczności systemu możliwe jest dopasowanie procesu do indywidualnych wymagań klienta, szczególnie tych związanych z obsługiwanymi bankami.

Categories
Aktualności

Bezpłatna konferencja BPM Trends – 14 stycznia 2015!

Bezpłatna Konferencja BPM TRENDS już 14 stycznia 2015 w Warszawie!

Efektywność przedsiębiorstwa, instytucji czy innej organizacji – niezmiennie zależy od zintegrowanych systemów działających wewnątrz firmy. Zachodzące w nich operacje przekładają się bowiem na maksymalizację wykorzystania zasobów i lepszych wyników pracy. Znajomość tematyki BPM pozwoli w przyszłości podjąć właściwe decyzje i działania, usprawnić przepływ informacji czy też szybko zidentyfikować problemy zaistniałe w organizacji.

Konferencja przedstawi aktualne trendy oraz innowacje w obszarze modelowania procesów biznesowych, a liderzy technologii poruszą aspekty merytoryczne oraz aplikacyjne, w zakresie tworzenia i rozwijania środowiska BPM w firmie. Wydajna oraz efektywna architektura środowiska BPM, staje się głównym elementem rozwoju gospodarczego oraz kluczowym czynnikiem osiągania znaczących korzyści na rynku.

 

Serdecznie zapraszamy do rejestracji i udziału w konferencji!

Business Process Management Trends  już 14.01.2015

Zagadnienia, które będą poruszane podczas  wydarzenia:

  • nowości oraz trendy w obszarze BPM – nurty i kierunki rozwoju,
  • zarządzanie procesami,
  • automatyzacja i optymalizacja procesów biznesowych,
  • audyt procesów,
  • SOA / BPO / BAM w firmie
  • projektowanie i modelowanie procesów biznesowych,
  • analiza procesów
  • worklflow
  • notacje BPM,
  • Case study, succsess stories – doświadczenia i dobre praktyki

 

Strona internetowa wydarzenia:  http://bpmtrends.pl/

 

Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz  rejestracyjny!

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona.

 

Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

 

Kontakt z organizatorem:

tel.: 22-39-09-109
kom.: 531 806 841
website: http://pureconferences.pl

Categories
Aktualności

HR Solutions Trends

Stosowanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych to klucz do sukcesu. Dlatego też są one coraz częściej wykorzystywane również w procesie zarządzania zasobami ludzkimi. Coraz więcej szefów działów personalnych wdraża i korzysta z nowych technologii oraz oprogramowania m.in. do oceny pracowników.

Podczas konferencji zostaną zaprezentowane nowoczesne systemy i rozwiązania informatyczne dla departamentów Human Resources. Swoje produkty i usługi zaprezentują kluczowi gracze na rynku, a wiedzą i doświadczeniem podzielą się eksperci branżowi.

Serdecznie zapraszamy do udziału i rejestracji na konferencję
„HR SOLUTIONS TRENDS” !

Kluczowe zagadnienia, które zostaną poruszone podczas konferencji:
• Najważniejsze trendy w obszarze technologii dla HR,
• Nowoczesne narzędzia e-rekrutacji,
• Portale społecznościowe w realizacji misji i zadań HR,
• Systemy automatyzujące zarządzanie zasobami ludzkimi,
• Potencjalne zagrożenia ze strony technologii IT, dla skutecznej ochrony danych osobowych i prywatności pracownika – zasady ich zabezpieczania,
• Skutki karno-prawne nadużyć w zakresie ujawniania lub nieujawniania danych osobowych,
• Usprawnienie organizacji poprzez elektroniczny obieg dokumentów kadrowych,
• Podniesienie wydajności poprzez wprowadzenie oceny efektywności z automatycznym wyliczaniem premii,
• Systemy pracy grupowej,
• Automatyzacja pracy i optymalizacja procesów w działach HR,
• Systemy służące do szybkiego i łatwego raportowania,
• Narzędzia IT w procesach rekrutacyjnych – korzyści i zalety,
• Rozwiązania wspierające nauczanie na odległość – e-learning, m-learning, wideokonferencje.

Strona internetowa wydarzenia: http://hrtrends.pl/

Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona.

Categories
Artykuły

Systemy klasy Workflow w obszarach produkcyjnych przedsiębiorstw

Zarządzanie produkcją jako proces biznesowy? Tak! Wieloletnie doświadczenie firmy Suncode potwierdza tezę, że system klasy Workflow z powodzeniem poprawia efektywność pracy w obszarach produkcji, np. na linii montażowej, a także usprawnia przysłanie informacji między kolejnymi operacjami technologicznymi.

Dotychczas systemy Workflow kojarzono tylko z pracą typowo administracyjną. Głównie zastosowanie oczywiście mają one w działach sprzedaży, księgowości i kadr, aczkolwiek coraz częściej dostrzega się możliwości wykorzystania tej klasy systemów w innych obszarach funkcjonowania przedsiębiorstwa. Obecnie, systemy klasy Workflow zaczynają usprawniać pracę również w innych, „niestandardowych” obszarach funkcjonowania przedsiębiorstwa, np. w zarządzaniu produkcją.

Największą zaletą systemów klasy Workflow jest ich elastyczność. Wszystko to dzięki możliwości zamodelowania przebiegu dowolnego procesu biznesowego. Wiele przedsiębiorstw posiada już wypracowane procedury wewnętrzne, które chce odzwierciedlić w systemie informatycznym. Funkcjonalność modelowania procesów pozwala na zaprojektowanie systemu informatycznego zgodnego z oczekiwaniami klienta, odwzorowującego obowiązujące procedury pracy. Istotnym aspektem wdrożenia systemu klasy Workflow w obszarze produkcji jest możliwość automatyzacji czynności powtarzalnych, wykonywanych manualnie, nie wnoszących wartości dodanej do procesu. Projektowanie i modelowanie procesu w systemie informatycznym ma na celu poprawę efektywności pracy.

Obieg faktur, wniosków urlopowych, umów to procesy, które są już zinformatyzowane w wielu polskich firmach. Do ich obsługi istnieje wiele różnych systemów. Inaczej jest w obszarze produkcji. Do zarządzania produkcją większe firmy wykorzystują systemy klasy ERP (ang.: Enterprise Resources Planning). Niestety, zakup tego typu systemu wiąże się z dużym wydatkiem dla firmy, w związku z czym, mniejsze przedsiębiorstwa nie mogą sobie na to pozwolić. Niszę rynkową wykorzystują systemy Workflow, które mogą konkurować z ERP ceną i funkcjonalnościami. Workflow ma tą przewagę, że jest oprogramowaniem bardzo elastycznym i w bardzo krótkim czasie można dostosować go do wymagań klienta. Systemy ERP z góry mają narzucone pewne schematy postępowania i ciężko jest to zmienić pod unikalne potrzeby klienta. Sztywne ramy systemów ERP wymagają dostosowania się przedsiębiorstwa do systemu IT. W przypadku Workflow ten problem nie występuje – to system dostosowuje się do specyfiki funkcjonowania przedsiębiorstwa.

Niewątpliwie, aby firma działała efektywnie i była konkurencyjna na rynku, musi dążyć do ciągłego doskonalenia. Jednym ze sposobów jest inwestycja w systemy informatyczne poprawiające przepływ informacji w firmie, dzięki czemu informacja jest zawsze aktualna i dostępna na czas. Aczkolwiek przedsięwzięcia te są zwykle kosztowne, szczególnie dla małych firm, których w Polsce jest najwięcej. Warto wówczas zwrócić uwagę na systemy Workflow, które można dostosować do każdej organizacji, a koszty wdrożenia spersonalizowanego oprogramowania są zdecydowanie niższe, niż systemu ERP do kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem.

Categories
Aktualności

KNOWLEDGE MANAGEMENT SOLUTIONS

Bezpłatna Konferencja KNOWLEDGE MANAGEMENT SOLUTIONS
już 29 października 2014 w Warszawie!

Zapraszamy Państwa do udziału w projekcie poświęconym innowacjom w zarządzaniu wiedzą i rejestracji na konferencję KNOWLEDGE MANAGEMENT SOLUTIONS

Skuteczne zarządzanie wiedzą jest coraz ważniejszym źródłem przewagi konkurencyjnej oraz kluczem do osiągnięcia sukcesu rynkowego współczesnych przedsiębiorstw. Dzisiejsze organizacje muszą być elastyczne i szybkie, a platformy, procesy i programy powinny reagować w odpowiednim czasie, prowadząc jednocześnie do wzmocnienia wspólnych kompetencji pracowników i partnerów.

Konferencja przedstawi aktualne trendy oraz innowacje w obszarze zarządzania wiedzą, a liderzy technologii poruszą aspekty merytoryczne w zakresie tworzenia i rozwijania środowiska Knowledge Management w firmie. Wydajna oraz efektywna architektura środowiska zarządzania wiedzą, staje się głównym elementem rozwoju gospodarczego oraz kluczowym czynnikiem osiągania znaczących korzyści na rynku.
Serdecznie zapraszamy do rejestracji i udziału w konferencji!

KNOWLEDGE MANAGEMENT SOLUTIONS już 29 października 2014

Zagadnienia, które będą poruszane podczas wydarzenia:

  • Rozwiązania i technologie w zarządzaniu wiedzą oraz Modele, architektura i sposoby budowania środowiska zarządzania wiedzą w organizacji
  • Pomiar efektywności oraz wydajności zarządzania wiedzą
  • Narzędzia oceny Knowledge Management oraz komunikacja w zarządzaniu wiedzą
  • Groupware systems – systemy pracy grupowej
  • Unified Communications
  • Systemy ekspertowe oraz wspierające podejmowanie decyzji
  • Workflow – automatyzacja obiegu pracy oraz informacji
  • Intranety oraz portale korporacyjne
  • Systemy wymiany oraz przetwarzania wiedzy
  • Document management systems – zarządzanie obiegiem dokumentów
  • Rozwiązania wspierające nauczanie na odległość – e-learning, m-learning, wideokonferencje
  • Inteligentne systemy informacyjne
  • Komunikacja w modelu cloud computing
  • Hurtownie danych oraz bazy wiedzy
  • Nowoczesna komunikacja głosowa – rozwiązania systemowe oraz sprzętowe
  • Infrastruktura oraz platformy komunikacyjne
  • Systemy contact center
  • Bezpieczeństwo informacji oraz ochrona przed wyciekiem istotnych danych
  • Transfer wiedzy, udostępnianie i rozpowszechnianie w mediach społecznościowych
  • Strategie i wdrożenia Knowledge Management
  • Synteza i wizualizacja wiedzy
  • Case study, succsess stories – doświadczenia i dobre praktyki

 

Strona internetowa wydarzenia: http://knowledgemanagementsummit.pl/

 

Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona.

Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

 

Kontakt z organizatorem:

tel.: 22-39-09-109

kom.: 531 806 841
website: http://pureconferences.pl

Categories
Aktualności

Studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Projektami i Procesami Biznesowymi

Szanowni Państwo

Portal ProcesyBiznesowe.pl i Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej zachęca pracowników nowoczesnych przedsiębiorstw do wzięcia udział w studiach podyplomowych z zakresu zarządzania procesami biznesowymi, zarządzania współczesnymi organizacjami oraz logistyki przedsiębiorstwa. To doskonała okazja aby odświeżyć oraz pogłębić wiedzę, a także zdobyć nowe kompetencje menadżerskie. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą dydaktyczną studiów podyplomowych realizowanych na Wydziale Inżynierii Zarządzania:

Rekrutacja trwa do 15.10.2014 r.

Szczegóły dotyczące rekrutacji na stronie internetowej www.fem.put.poznan.pl w zakładce Studia Podyplomowe oraz pod nr tel. +48 795 405 119

 

Categories
Aktualności

Integreted IT Systems

Bezpłatna Konferencja –„INTEGRATED IT SYSTEMS” już 23 września 2014 w Warszawie!

Efektywność przedsiębiorstwa, instytucji czy innej organizacji – niezmiennie zależy od zintegrowanych systemów działających wewnątrz firmy. Zachodzące w nich operacje przekładają się bowiem na maksymalizację wykorzystania zasobów i lepszych wyników pracy. Firmy chcące być o krok przed konkurencją, powinny postawić na wdrożenie zaawansowanych systemów informatycznych, które wpłyną na podniesienie jakości usług oraz redukcję kosztów. Zapraszamy na konferencję, na której zaprezentujemy zarządzanie, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii systemowych, znacznie optymalizujących wewnętrzne i zewnętrzne procesy rozwoju przedsiębiorstw i instytucji. Poznaj korzyści z wdrożenia tych systemów!
Jaki system zarządzania wybrać dla organizacji?
Jak zarządzać projektem wdrożenia Zintegrowanego Systemu?
Jak zinformatyzować firmę z sukcesem?
Odpowiedź na te oraz wiele innych pytań, uzyskasz podczas konferencji.

logotyp_integrated

Serdecznie zapraszamy do rejestracji i udziału w konferencji
„INTEGRATED IT SYSTEMS” już 23.09.2014 w Warszawie!

Zagadnienia, które będą poruszane podczas  wydarzenia:
• Modele wdrażania i zarządzania projektami ERP;
• Standardy ERP
• Cloud ERP vs. Mobile ERP
• Workflow – automatyzacja procesów biznesowych
• Integracja oraz migracja systemów ERP
• Case study, succsess stories – doświadczenia i dobre praktyki
• modele wdrażania i zarządzanie projektami CRM
• mobile CRM
• zaawansowana obsługa Klienta dzięki CRM
• wykorzystanie Cloud Computingu w systemach CRM
• outsourcing CRM
• integracja CRM i ERP
• Big Data oraz ich projektowanie, analiza i modelowanie,
• Integracja danych,
• Zarządzanie danymi oraz ich jakością,
• Hurtownie danych – wdrażanie,
• Performance Management – zarządzanie wydajnością,
• Mobile BI,
• Skuteczny controlling procesów
• SCM – zarządzanie łańcuchem dostaw
• WMS – systemy do zarządzania magazynem oraz zapasami
• MES – zarządzanie produkcją
• IRM – Zarządzanie prawami do informacji
• PRM – Zarządzanie relacjami z partnerami

Strona internetowa wydarzenia:http://integratedit.pl/

 

Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona.

 

Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

 

Kontakt z organizatorem:

tel.: 22-39-09-109

kom.: 531 806 841

website: http://pureconferences.pl

 

Categories
Aktualności

Relacja z wydarzenia IT Future Expo

W dniach 10-11 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie odbyły się pierwsze w Polsce targi informatyczne  IT Future Expo. To dwa dni pełne pasjonujących wydarzeń dla całego sektora IT.

10 czerwca miała miejsce uroczysta Gala IT Future Awards, podczas której wyłoniono laureatów konkursu Liderzy IT 2014 oraz wręczono nagrody w 17 kategoriach. Galę uświetnił występ Pauliny Czapli – finalistki programu MBTM. Wyjątkowy nastrój tego wieczoru, niewątpliwie sprzyjał owocnym rozmowom kuluarowym. Podczas Gali, mieliśmy przyjemność gościć między innymi Prezesów, decydentów, ekspertów branżowych oraz regulatorów rynku polskiego jak i międzynarodowego, którzy bezpośrednio wpływają na kształt sektora informatycznego. Na tym prestiżowym spotkaniu, nie zabrakło również znakomitych ludzi sukcesu i aktywnych kreatorów polskiej oraz zagranicznej sceny technologiczno – biznesowej. Galę poprowadził Pan Robert Jesionek, dziennikarz biznesowy oraz moderator wydarzeń dla kadry zarządzającej.
Wśród zwycięzców konkursu, mamy przyjemność przedstawić następujące firmy:

Symantec – kategoria Backup & Storage Leader backup i archiwizacja;

Apollogic – kategoria Bi Trends – bussines intelligence;

Astrafox – kategoria BPM Leader – zarządzanie procesami biznesowymi;

LoVo – kategoria Cloud Computing – rozwiązania w chmurze;

Acte – kategoria Computer & Equipment Technology – komponenty i rozwiązania sprzętowe; Beyond.pl – kategoria Data Center Leader – centrum danych;

2ClickShop – kategoria E-commerce Innovation – rozwiązania dla handlu internetowego;

BPSC – kategoria ERP Trends – systemy planowania zasobów przedsiębiorstwa;

AXIT – kategoria Industry Dedicated IT Solutions – informatyczne rozwiązania branżowe;

Versim – kategoria Infrastructure Innovation – infrastruktura fizyczna;

Versoft – kategori: Innovative IT Startup – startup w IT;

Evercom – kategoria IT Security – bezpieczeństwo IT;

AirWatch – kategoria IT Services Leader – usługi IT;

BSSG – kategoria Knowledge Management – zarządzanie wiedzą;

MaxCom – kategoria Mobile Trends – rozwiązania mobilne;

Adrem Software – kategoria Network – infrastruktura sieciowa;

LikeSoft – kategoria Workflow Management – obieg dokumentów.

 

11 czerwca o godz.  9:00 rozpoczęły się Targi IT Future Expo. W Galerii wystawowej zgromadziliśmy ponad 100 wystawców zarówno z Polski jak i Europy. Firmy wykazały się ogromną innowacyjnością i pomysłowością w zakresie przygotowania atrakcji dla Zwiedzających. Emocje utrzymywały się na najwyższym poziomie, dzięki licznym konkursom przeprowadzanym na poszczególnych stoiskach wystawowych. Największe zainteresowanie wzbudziła możliwość nagrania zapowiedzi telefonicznej, na stoisku firmy Lovo. Gratulujemy pomysłu!

Podczas głównego dnia targowego gościliśmy ponad 1600 osób. Zwiedzającymi byli reprezentanci przedsiębiorstw oraz instytucji państwowych, decydenci, pracownicy departamentów informatycznych oraz kadra zarządzająca firm. Taki dobór grupy docelowej, niewątpliwie sprzyjał nawiązywaniu obiecujących relacji biznesowych.

Przez cały dzień targowy, Wystawcom i Zwiedzającym towarzyszyli fotografowie oraz kamery, dzięki czemu wielu Wystawców miało możliwość udzielenia wartościowych wywiadów.

Równolegle do Targów odbywała się konferencja IT Future Congress, podczas której goście mieli okazję poznać przodujące firmy, produkty i nowości technologiczne sektora IT w Polsce. W programie kongresu znalazło się wiele wartościowych prelekcji, obejmujących tematyką zarówno rozwiązania software jak i hardware, a także wystąpienia eksperckie prowadzone przez znanych i szanowanych prelegentów branżowych. Konferencję otworzył wykład Pana Wojciecha Ehrenfelda, który przedstawił Cloud Computing jako skuteczną metodę zapewnienia ciągłości działania przedsiębiorstw. Następnie uczestnicy mieli możliwość wysłuchania kolejnej prelekcji Pana Piotra Wójcika z firmy Socomec, który opowiedział o nowoczesnych rozwiązaniach UPS w obiektach Data Center. Podczas kongresu zostało zaprezentowane również rozwiązanie Purview firmy Extreme Networks, wykorzystujące sieć do analityki i optymalizacji aplikacji. Pan Cezary Kożon z firmy Fast White Cat oraz Pan Mateusz Kowalczyk z i-sklep, skupili się na tematyce związanej z e-commerce. Wspomniane wykłady cieszyły się podczas kongresu największą popularnością.

Targi IT Future Expo okazały się być wydarzeniem pozwalającym  poznać aktualne trendy oraz kierunki rozwoju branży, uzyskać możliwość bezpośredniej konwersacji z ekspertami oraz specjalistami IT, nawiązać nowe relacje biznesowe z wykwalifikowanymi przedstawicielami IT, otrzymać pomoc ekspertów w zakresie dopasowania odpowiednich rozwiązań informatycznych do potrzeb organizacji oraz zapoznać się z najnowszymi technologiami producentów z Polski i ze świata.

Wystawcy mieli możliwość wziąć udział w prestiżowym wydarzeniu, prezentując swoje produkty i rozwiązania szerokiemu gronu potencjalnych Klientów i Partnerów biznesowych.

Jedynym minusem wydarzenia okazał się fakt iż… było za krótko! Z pewnością pewien, pozostawiony niedosyt skłoni zarówno Wystawców, jak i Zwiedzających do wzięcia udziału w kolejnej edycji.

Dziękujemy Sponsorom oraz Patronom Medialnym za wsparcie wydarzenia i oczywiście zapraszamy wszystkich za rok!