Categories
Aktualności

SUMMIT Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie GIGACON

BEZPŁATNA KONFERENCJA
SUMMIT ELEKTRONICZNY OBIEG INFORMACJI W FIRMIE GIGACON

Data: 29-30 lipca 2015
Lokalizacja: Warszawa, Stadion Narodowy

W programie konferencji:

+ bezpośredni kontakt z największymi firmami w branży
+ wykłady merytoryczne prowadzone przez ekspertów IT
+ dostępny warsztat szkoleniowy “PODSTAWOWE ELEMENTY I KONSTRUKCJE BPMN W PRAKTYCE”
+ strefa relaksu i prezentacja foteli masujących
+ prezentacja drukarek 3d
+ pokaz dronów
+ materiały konferencyjne, przerwy kawowe, poczęstunek
+ 85 nagród
+ 30 interesujących wykładów!

W konferencji wezmą udział:

Sponsor Główny: Canon
Sponsorzy: Paperless, DSA, Open Text
Partnerzy: Tecna, Aurea, BeOne, Dysant, PrimeSoft, JobRouter, Konica Minolta, Elo Digital Office, Veracity, Blue energy, Spigraph, Arcus, Archman, Ser Solutions, NuCloud, PMS Labs
Firmy uczestniczące: Kodak Alaris, Skan Service, Business Online Services, Suncode, Ablo-net, eDokumenty

Więcej szczegółów i agenda wydarzenia na stronie: http://gigacon.pl/event/eoif_07_2015/

Zapraszamy i liczymy na Państwa obecność.

Kontakt do organizatora:

Agnieszka Tylska
agnieszka.tylska@gigacon.org

Categories
Artykuły

Procesowa orientacja przedsiębiorstwa – książka

“Jeżeli organizacje realizują działania, które nie zwiększają wartości uzyskiwanej przez klienta, pomimo, że tych działań nie muszą realizować, to marnotrawią zasoby. Take myślenie towarzyszyło rozwojowi metod i narzędzi zarządzania w japońskim przemyśle motoryzacyjnym, i w rezultacie doprowadziło w latach 1948 – 1975 do ukształtowania Systemu Produkcyjnego Toyoty (TPS: Toyota Production System). Dzięki badaniom przeprowadzonym przez Womacka, Jonesa i Roosa, system ten został opracowany w warstwie teoretycznej i spopularyzowany jako  lean manufacturing, lean production i lean enterprises (szczupłe wytwarzanie, szczupła produkcja, szczupłe przedsiębiorstwo). W zakresie „odchudzania” całej firmy, a w szczególności jej systemu zarządzania, szczególne znaczenie ma „zarządzanie procesowe”. Kładzie ono nacisk na taką organizację procesów w przedsiębiorstwie, w tym procesów informacyjno-decyzyjnych, która redukuje działania nie zwiększające wartości uzyskiwanej przez klienta, a tym samym, których koszt nie jest rekompensowany zwiększeniem przychodu firmy.”

Polecamy Państwa uwadze książkę autorstwa prof. dr hab. inż. Stefana Trzcielińskiego, dr inż. Marka Adamczyka oraz dr inż. Edmunda Pawłowskiego pt. “Procesowa orientacja przedsiębiorstwa”. Pełna wersja książki w formacie PDF dostępna po otwarciu linku.

Procesowa orientacja przedsiębiorstwa – cała książka

Categories
Aktualności

Bezpłatna Konferencja – WORKFLOW & DOCUMENT MANAGEMENT TRENDS

Bezpłatna Konferencja – WORKFLOW & DOCUMENT MANAGEMENT TRENDS  już 23 września w Warszawie!

Efektywnie funkcjonujące przedsiębiorstwo, to konsekwencja wyboru odpowiednich rozwiązań. Systemy zarządzania obiegiem dokumentów oraz procesami biznesowymi, z pewnością można uznać za niezbędne narzędzia, prowadzące do synonimu sprawnie funkcjonującej organizacji.
Tematyka konferencji, ma na celu  zaprezentowanie, wpływu systemów elektronicznego obiegu dokumentów na optymalizację oraz usprawnienie pracy przedsiębiorstw. Liderzy technologii, będą rozmawiać o najnowszych trendach w zakresie udoskonalania procesu zarządzania dokumentacją oraz informacją biznesową.

Serdecznie zapraszamy do udziału i rejestracji na konferencję!

które odbędzie się 23.09.2015 w Warszawie.

logotyp_workflow

Zagadnienia, które będą poruszane podczas  wydarzenia:

  • nowości i trendy w zakresie zarządzania dokumentacją, procesem oraz informacją – nurty i kierunki rozwoju,
  • platformy automatyzujące pracę biura,
  • workflow – automatyzacja procesów biznesowych,
  • systemy i portale korporacyjne,
  • e-faktura,
  • elektroniczny podpis,
  • dokumenty w chmurze,
  • OCR/ICR/OMR – inteligentna rejestracja dokumentów,
  • digitalizacja dokumentów,
  • elektroniczna archiwizacja,
  • skanowanie i przetwarzanie dokumentów,
  • elektroniczne zarządzanie dokumentacją oraz informacją,
  • systemy pracy grupowej,
  • masowe wydruki oraz outsourcing druku,
  • rozwiązania i technologie sprzętowe,
  • systemy automatyzujące pracę departamentów HR oraz księgowych,
  • prawne aspekty elektronicznego obiegu dokumentów.

Strona internetowa wydarzenia: http://workflowtrends.pl/

Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona.

Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

Kontakt z organizatorem:

tel.: 22-39-09-109
kom.: 531 806 841
website: http://pureconferences.pl

Categories
Aktualności

TARGI PRACY – IT CAREER SUMMIT 2015, WROCŁAW

Ogólnopolskie targi IT CAREER SUMMIT, odbędą po raz drugi w tym roku. Tym razem na Stadionie Wrocław. Z dumą możemy pochwalić się sukcesem przy organizacji pierwszej edycji wydarzenia- 11 czerwca na  Stadionie Narodowym!  Wśród Wystawców gościliśmy wówczas takie firmy jak: Orange, Credit Suisse, Accenture, Vivid Games, Randstad, Sage czy Getin Noble Bank.

Strefa Kariery IT będzie doskonałą możliwością dla specjalistów i ekspertów branży informatycznej, którzy poszukują nowych wyzwań na ścieżce swojej kariery zawodowej, a dla Wystawców możliwością zdobycia cennych kontaktów do wykwalifikowanych pracowników.

Udział w wydarzeniu dla Zwiedzających jest bezpłatny oraz kwalifikowany. Aby wziąć udział w targach należy dokonać rejestracji poprzez formularz znajdujący się na stronie.

Współpraca podczas IT Career Summit, pozwoli Wystawcom na pozyskanie doświadczonych i kompetentnych pracowników do struktury organizacyjnej firmy oraz prezentację aktualnych ofert pracy licznej grupie wyselekcjonowanych profesjonalistów.

 IT Career Summit odbędzie się 26 listopada 2015 w godz. 9:00 – 18:00 na Stadionie Wrocław.

Do udziału w wydarzeniu zapraszamy wykwalifikowaną kadrę, m.in.:

  • Programistów i Developerów
  • Testerów
  • Wdrożeniowców
  • Inżynierów
  • Administratorów
  • Oficerów bezpieczeństwa
  • Managerów ds. zarządzania projektami IT

 Udział w targach pracy jest bezpłatny dla Zwiedzających, po uprzedniej rejestracji na stronie internetowej.

Strona internetowa wydarzenia: http://itcareersummit.pl/wroclaw/

Aby zgłosić udział, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!

Categories
Aktualności

II edycja IT Future Expo już za nami!

Kolejny raz Warszawa stała się stolicą IT za sprawą targów IT Future Expo, które odbyły się  w dniach 10-11 czerwca 2015 na Stadionie Narodowym. To największa impreza targowa B2B branży informatycznej w Polsce. Zaskakujące pomysły Wystawców, konkursy, gry i wspaniałe prezentacje przyciągnęły wielu Zwiedzających!

Targi zorganizowane zostały pod honorowym patronatem Ministerstwa Gospodarki, Marszałka Województwa Mazowieckiego oraz Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji.

Wydarzenie przyciągnęło kadrę zarządzającą oraz duże grono specjalistów IT, odpowiedzialnych za rozwój infrastruktury informatycznej firm. Jak na branżową imprezę zamkniętą, frekwencja przerosła nasze oczekiwania. Łącznie, czynny udział w targach wzięło ponad 2 500 Zwiedzających. Pokazuje to, jak duże jest zapotrzebowanie na wykorzystanie technologii informatycznych we współczesnych firmach.

Mimo, że IT Future Expo to typowe wydarzenie targowe, podczas którego w szczególności istotna była możliwość  nawiązania nowych relacji biznesowych, to nie zabrakło również imprez towarzyszących. Do ciekawszych należała Gala IT Future Awards, Konferencja IT Future Congress oraz informatyczne targi pracy IT Career Summit. Dodatkową atrakcją była strefa relaksu! 10 czerwca podczas Gali, wyłoniliśmy Laureatów Konkursu Liderzy IT 2015 w 16 kategoriach. W trakcie wieczornego wydarzenia mieliśmy możliwość wysłuchać także debaty ekspertów branżowych nt. bezpieczeństwa IT. Wieczór dopełnił występ artystyczny młodej aktorki oraz uzdolnionej wokalistki – finalistki programu „The Voice of Poland” – Katarzyny Sawczuk.

Co natomiast o wydarzeniu mówią sami Wystawcy? Podkreślają przede wszystkim jakość oraz ilość nawiązanych kontaktów.

  • “Nasze wrażenia z targów – pozytywne. Dobrze dobrana grupa odbiorców, logicznie rozplanowane stanowiska i fajna atmosfera”

                                                                                              Katarzyna Kolosa, Techiona International

  • “Naprawdę wspaniałe wydarzenie. Poznałam wiele osób z działów IT, wiele osób z naszej branży. Także warto było tutaj być”

                                                                              Anna Szlejter, AirWatch

  • “Targi dobrze wpasowane w nasz profil firmy poszukującej możliwości bezpośredniego kontaktu z klientami korporacyjnymi oraz przedsiębiorcami. Przez klika godzin mieliśmy naprawdę co robić w parę osób co świadczy o dużym zainteresowaniu naszymi rozwiązaniami dla sektora B2B oraz targami”
    Adam Adamczyk, Deskdoo
  • „Targi IT Future Expo w Warszawie, odwiedziło wielu ciekawych i wartościowych uczestników, którzy stanowią grupę naszych potencjalnych Klientów”
                                                                           Maciej Dzik, JM Elektronik
  • “Targi były dla nas miejscem wartościowych spotkań merytorycznych. Nasza firma miała okazję zaprezentować swoją ofertę zarówno wielu odwiedzającym targi, jak i współwystawcom. Organizacja spełniła nasze oczekiwania.”

                                                                              Kamila Kozłowska, Ryszard Jarza Translations

  • “Możemy powiedzieć, że targi były udane. Bardzo dobra lokalizacja Targów umożliwiała przybycie sporej ilości osób zainteresowanych. Dobre dotarcie do grupy osób zainteresowanych i powiązanych z branżą. Z tego co mogliśmy zaobserwować, na Targach nie było ludzi “przypadkowych”

                                                                              Alicja Domżała, Praca.pl

  • „Życzymy dalszego rozwoju, aby każde kolejne targi były tak owocne jak tegoroczne, oraz być może, aby rozszerzono swoją działalność na więcej miast w Polsce”

                                                                                              Anna ChristJurczak, domeny.pl

 

Miło nam także przedstawić wyniki wielkiej, informatycznej rywalizacji oraz zaprezentować Zwycięzców tegorocznej edycji Konkursu Liderzy IT 2015:

  • Iron Mountain z produktem System E-Vault w kategorii: Backup & Storage Leader – backup i archiwizacja
  • Motabi z produktem Motabi Intelligence w kategorii: BI Trends – business intelligence
  • IT Works z produktem Atmosfera ITSM w kategorii: BPM Leader – zarządzanie procesami biznesowymi
  • Deskdoo z produktem descdoo.com w kategorii: Cloud Computing – rozwiązania w chmurze
  • 3S z produktem 3S Data Center w kategorii: Data Center Leader – centrum danych
  • Trol Intermedia z produktem 2ClickShop w kategorii: E-commerce Innovation – rozwiązania dla handlu internetowego
  • Acrebit z produktem Microsoft Dynamics NAV 2015 w kategorii: ERP Trends – systemy planowania zasobów przedsiębiorstwa
  • Pretius z produktem Pretius Sales Commission w kategorii: Industry Dedicated IT Solutions – informatyczne rozwiązania branżowe
  • APC by Schneider Electric z produktem SRT66KXLI, Smart-UPS SRT 6000VA 230V w kategorii: Infrastructure Innovation – infrastruktura fizyczna
  • GranateSEO z produktem GranateSEO w kategorii: Innovative IT Startup – startup w IT
  • Strong Signage z aplikacją Strong Signage w kategorii: Innowacja Roku 2015
  • pl z certyfikatem SuperFast Multidomain Wildcard SSL w kategorii: IT Security – bezpieczeństwo IT
  • Infomex z kompleksowymi, dedykowanymi rozwiązaniami teleinformatycznymi dla Biznesu w kategorii: IT Services Leader – usług IT
  • AirWatch z produktem AirWatch by VMware w kategorii: Mobile Trends – rozwiązania mobilne
  • Axence z produktem Axence nVision w kategorii: Network – infrastruktura sieciowa
  • Fujitsu ze skanerem dokumentowym Fujitsu N7100 w kategorii: Workflow Management – obieg dokumentów


Życzymy sukcesów w dalszym rozwoju rozwiązań i usług wszystkim Laureatom konkursu, firmom nominowanym oraz wystawcom!

Czy IT Future Expo odniesie taki sam sukces przy kolejnej edycji we Wrocławiu? Zapraszamy 26 listopada na Stadion Wrocław!

www.itfuture.pl

it_future_expo_2015-665

it_future_expo_2015-652

it_future_expo_2015-206

it_future_expo_2015-1

_DSC9468

Categories
Aktualności

Business Intelligence Trends

Bezpłatna Konferencja – Business Intelligence Trends – już 23 czerwca w Warszawie!

Tematyka wydarzenia poświęcona będzie zarządzaniu wydajnością organizacji poprzez rozwiązania Business Intelligence.

Business Intelligence Trends odbedzie się 27 maja w Golden Floor Plaza w Warszawie.
Zarejestruj się na wydarzenie już dziś!

 

Kluczowe zagadnienia, które zostaną poruszane podczas spotkania:

  •  Nowości i trendy w Business Intelligence,
    •  Przyszłość BI,
    •  Big Data oraz ich projektowanie, analiza i modelowanie,
    •  Integracja danych,
    •  Zarządzanie danymi oraz ich jakością,
    •  Hurtownie danych – wdrażanie,
    •  Performance Management – zarządzanie wydajnością,
    •  Mobile BI,
    •  Skuteczny controlling procesów,
    •  Zarządzanie kosztami działań,
    •  Pulpity menedżerskie,
    •  Bezpieczeństwo danych oraz informacji,
    •  Zarządzanie danymi w chmurze,
    •  Metadane oraz serwery baz danych NoSQL,
    •  Social Media Analytics.

Strona internetowa wydarzenia: http://bitrends.pl/

Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona.

Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

 

Kontakt z organizatorem:

tel.: 22-39-09-109

kom.: 531 806 841
website: http://pureconferences.pl

Categories
Aktualności

II edycja IT Future Expo 2015!

II edycja IT Future Expo 2015!

Największa impreza targowa branży informatycznej w Polsce, już 10 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie!

Po raz kolejny mamy zaszczyt zaprosić Państwa na największe targi informatyczne w Polsce. Wydarzenie, na które czeka każdy pracownik działu IT. Będą Państwo mogli zapoznać się z najnowszymi technologiami, trendami oraz innowacjami informatycznymi na rynku Polskim, jak również zaczerpnąć informacji i opinii o prezentowanych produktach przez ponad 100 firm. IT Future Expo koncentruje przedstawicieli i wystawców z szeroko pojętej branży informatycznej, dzięki czemu na targach można spotkać kontrahentów nie tylko z naszego kraju, lecz również z za granicy.

Impreza ma charakter branżowy. Targi kierujemy zatem do wszystkich reprezentantów firm oraz instytucji.

Targom towarzyszyć będzie wielka GalaIT FUTURE AWARDS, podczas której wyłonimy Laureatów Konkursu – LIDERZY IT 2015. W czasie trwania targów odbędzie się również konferencja – IT FUTURE CONGRESS, podzielona na dwie sesje tematyczne.

W tym roku po raz pierwszy i równolegle do IT Future Expo, zostaną zorganizowane targi – IT CAREER SUMMIT, w specjalnie wydzielonej strefie, na promenadzie Stadionu Narodowego. Strefa Kariery IT będzie doskonałą możliwością dla specjalistów branży informatycznej, którzy poszukują nowych wyzwań na ścieżce swojej kariery zawodowej.

To jednak nie koniec niespodzianek na ten rok 🙂 W listopadzie zapraszamy do Wrocławia, gdzie na Stadionie wrocławskim zorganizujemy dla Państwa jesienną edycję IT Future Expo. Szczegóły już wkrótce!

Zakres tematyczny targów:

  • Systemy i oprogramowanie dla firm
  • Infrastruktura i Data Center
  • Bezpieczeństwo / IT Security
  • Usługi IT / IT Services
  • Informatyczne rozwiązania branżowe
  • Rozwiązania w chmurze / Cloud Computing Solutions
  • Technologie mobilne / Mobile Technologies
  • IT Startup
  • Technologie sprzętowe
  • Teleinformatyka

Strona internetowa wydarzenia: http://itfuture.pl/warszawa/

Udział w targach jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!

Zapraszamy do zapoznania się z programem wydarzenia i zachęcamy do rejestracji.

 

Kontakt z organizatorem:

Pure Expo

www.pureexpo.pl

e-mail: kontakt@pureexpo.pl

tel: +48 22 39 09 109

Categories
Aktualności

Turniej Inżynierii Wymagań i Analizy Biznesowej RE-Challenge

Stowarzyszenie Inżynierii Wymagań (wymagania.org.pl) zaprasza, w imieniu swoim i partnerów, na Turniej Inżynierii Wymagań i Analizy Biznesowej RE-Challenge (re-challenge.pl), który odbędzie się w Warszawie, 14-15 maja 2015 roku.

Inżynieria wymagań i analiza biznesowa są dosłownie najważniejszymi czynnikami sukcesu dla projektów IT, o czym świadczą dobitnie – między innymi – dane, opublikowane w 2014 roku w „Chaos Report” The Standish Group, oraz wyniki badań Instytutu Gartnera. Niestety, w rzeczywistości IT te dziedzina wciąż jest nie doceniana. Oczywiście, wszyscy tę dyscyplinę realizują – bez niej nie tylko nie dałoby się żadnego projektu ukończyć, ale nawet rozpocząć – ale bez pełnej świadomości jej zasad, w ramach działań o innych nazwach, na czym oczywiście cierpi jakość i produktywność przedsięwzięć IT.

RE-Challenge jest zarówno ciekawym i angażującym turniejem z nagrodami dla najlepszych (re-challenge.pl/konkursyopisy), ale także konferencją z programem na najwyższym, światowym poziomie (re-challenge.pl/prezentacje). Planujemy także dyskusję panelową na temat przyszłości tej dyscypliny, perspektyw jej wzrostu, dróg kariery oraz sposobów zdobywania wiedzy.

Zapraszamy osoby zainteresowane współpracą (info@re-challenge.pl), oraz przede wszystkim UCZESTNIKÓW KONKURSÓW (re-challenge.pl/rejestracja).

Categories
Aktualności

Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie – trendy, kanały, narzędzia

Liczba kanałów oraz narzędzi komunikacyjnych wykorzystywanych w organizacjach stale rośnie. Dotyczy to zarówno relacji z klientami, jak i komunikacji między pracownikami różnych działów wewnątrz firmy.

Nie da się ukryć, że trafny dobór rozwiązań komunikacyjnych, który będzie w pełni odpowiadał na potrzeby przedsiębiorstwa, jest niezwykle istotny dla jego prawidłowego funkcjonowania oraz dla skuteczniejszego dotarcia i utrzymania relacji z kontrahentami.

Odpowiednio dobrane narzędzia mogą przyczynić się m.in do:

  • lepszej współpracy i komunikacji wewnątrz firmy oraz w kontaktach z klientami,
  • uporządkowanego i ujednoliconego przepływu informacji wewnątrz  i na zewnątrz organizacji,
  • elastyczności związanej z mobilnością pracy oraz dostępem do zasobów firmy, poprzez wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań sprzętowych.

Zatem jeżeli, chcesz zwiększyć wydajność, ograniczyć koszty i usprawnić współpracę w swojej firmie, zachęcamy do udziału w konferencji:

 

 Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie – trendy, kanały, narzędzia

17 lutego | Warszawa (mapa)

 

Wydarzenie, poświęcone będzie omówieniu najnowszych narzędzi komunikacji w organizacji  oraz sposobie ich wykorzystania. Będziemy rozmawiać m.in. na temat tego, jaki wpływ mają rozwiązania nowoczesnej komunikacji na efektywność pracy firmy oraz jej pozycję na tle konkurencji.

 

Do debaty zaprosiliśmy ekspertów- praktyków, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie:

  • ujednoliconej platformy komunikacyjnej
  • systemów telekomunikacyjnych
  • interaktywnej komunikacji multimedialnej
  • rozwiązań komunikacji głosowej
  • rozwiązań contact center i call center
  • systemów digital signange w komunikacji wewnętrznej
  • komunikacji „w chmurze”
  • komunikacji rozproszonych środowisk mobilnych
  • rozwiązań sprzętowych i akcesoriów

Strona konferencji>>>

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:

  • Kadrę zarządzającą pracownikami (korzystającymi z technologii informatycznych) oraz działem IT Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej
  • Osoby zajmujące się zarządzaniem wiedzą (przepływ wiedzy i informacji w firmie) Kierowników działów komunikacji, osoby odpowiedzialne za optymalizację procedur nawiązywania kontaktów i porozumiewania się
  • Kierowników działów integracji systemów IT
  • Kierowników działów obsługi klienta, Call Center
  • Osoby odpowiedzialne za automatyzację oraz optymalizację procesów biznesowych
  • Osoby z działów marketingu, PR, HR / zarządzanie personelem / kadr,
  • Dyrektorów działów handlowych, osoby odpowiedzialne za realizację planów sprzedażowych.

Rejestracja>>>

Kontakt:

Agnieszka Różnicka
tel. +48 721 729 134
e-mail: agnieszka.roznicka[at]successpoint.pl

 

 

 

 

Categories
Aktualności

Bezpłatna Konferencja – WORKFLOW & DOCUMENT MANAGEMENT TRENDS

Efektywnie funkcjonujące przedsiębiorstwo, to konsekwencja wyboru odpowiednich rozwiązań. Systemy zarządzania obiegiem dokumentów oraz procesami biznesowymi, z pewnością można uznać za niezbędne narzędzia, prowadzące do synonimu sprawnie funkcjonującej organizacji.
Tematyka konferencji, ma na celu  zaprezentowanie, wpływu systemów elektronicznego obiegu dokumentów na optymalizację oraz usprawnienie pracy przedsiębiorstw. Liderzy technologii, będą rozmawiać o najnowszych trendach w zakresie udoskonalania procesu zarządzania dokumentacją oraz informacją biznesową.

Serdecznie zapraszamy do rejestracji i udziału w konferencji!

„WORKFLOW & DOCUMENT MANAGEMENT TRENDS”

 już 25 lutego 2015 w Warszawie!

Zagadnienia, które będą poruszane podczas  wydarzenia:
•  nowości i trendy w zakresie zarządzania dokumentacją, procesem oraz informacją – nurty i kierunki rozwoju,
•  platformy automatyzujące pracę biura,
•  workflow – automatyzacja procesów biznesowych,
•  systemy i portale korporacyjne,
•  e-faktura,
•  elektroniczny podpis,
•  dokumenty w chmurze,
•  OCR/ICR/OMR – inteligentna rejestracja dokumentów,
•  digitalizacja dokumentów,
•  elektroniczna archiwizacja,
•  skanowanie i przetwarzanie dokumentów,
•  elektroniczne zarządzanie dokumentacją oraz informacją,
•  systemy pracy grupowej,
•  masowe wydruki oraz outsourcing druku,
•  rozwiązania i technologie sprzętowe,
•  systemy automatyzujące pracę departamentów HR oraz księgowych,
•  prawne aspekty elektronicznego obiegu dokumentów.

Strona internetowa wydarzenia: http://workflowtrends.pl/

 

Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona.

 

Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

 

Kontakt z organizatorem:

tel.: 22-39-09-109
kom.: 531 806 841
website: http://pureconferences.pl