Categories
Aktualności

Warsztaty “GOOGLE DAY – CO KAŻDY E-MARKETER POWINIEN WIEDZIEĆ O NARZĘDZIACH GOOGLE?” – Warszawa, 7 czerwca 2017 r.

Cel:

  • Poznanie kluczowych narzędzi – komercyjnych i bezpłatnych – udostępnionych przez potentata Google w sieci
  • Prezentacja praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a
  • Analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google
  • Strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm

 

Korzyści dla uczestników:

  • wykorzystanie potencjału Google w komunikacji z rynkiem
  • inspiracje i nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR czy sprzedaży
  • tips & tricks, czyli szybkie wdrożenie niezwykle pomocnych rozwiązań, których Google nie promuje wśród użytkowników
  • wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem gotowych rozwiązań potentata sieci

 

Do udziału w warsztatach zapraszamy:

  • Ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialni za politykę komunikacji online
  • Pracowników działów marketingu, HR, project managerów poszukujących inspiracji
  • kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż

 

Metodologia:

  • Forma wykładowa z elementami ćwiczeń prezentująca kluczowe narzędzia Google do wykorzystania w komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi.
  • Prezentacja i demonstracja narzędzi Google
  • Dyskusje i wymiana spostrzeżeń oraz praktyczne wskazówki wdrożeniowe.

 

Szczegółowy PROGRAM szkolenia: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/google2/index.php

 

Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego:

http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/google2/formularz_pr10.php

 

 

 

Organizator:

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;

www.cpi.com.pl

tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;

email: pr@konferencja.com.pl