Cel:
- Poznanie kluczowych narzędzi – komercyjnych i bezpłatnych – udostępnionych przez potentata Google w sieci
- Prezentacja praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a
- Analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google
- Strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm
Korzyści dla uczestników:
- wykorzystanie potencjału Google w komunikacji z rynkiem
- inspiracje i nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR czy sprzedaży
- tips & tricks, czyli szybkie wdrożenie niezwykle pomocnych rozwiązań, których Google nie promuje wśród użytkowników
- wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem gotowych rozwiązań potentata sieci
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
- Ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialni za politykę komunikacji online
- Pracowników działów marketingu, HR, project managerów poszukujących inspiracji
- kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż
Metodologia:
- Forma wykładowa z elementami ćwiczeń prezentująca kluczowe narzędzia Google do wykorzystania w komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi.
- Prezentacja i demonstracja narzędzi Google
- Dyskusje i wymiana spostrzeżeń oraz praktyczne wskazówki wdrożeniowe.
Szczegółowy PROGRAM szkolenia: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/google2/index.php
Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego:
http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/google2/formularz_pr10.php
Organizator:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;
tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;
email: pr@konferencja.com.pl