Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się:
- Jakie są najważniejsze zmiany wynikające z ustawy o prawach konsumenta oraz zmian przepisów dotyczących uznania za niedozwolone wzorców umownych,
- Jakie są najważniejsze zmiany przepisów dotyczących alternatywnego rozstrzygania sporów i rozstrzygania sporów on-line,
- Jakie informacje powinieneś udostępnić konsumentowi w ramach procesu zawierania umowy,
- Jakie obowiązki związane są z zawieraniem z konsumentem umów na odległość,
- Jak dostosować regulamin swojego sklepu lub serwisu internetowego do wymagań wynikających z nowych przepisów,
- Na co zwrócić szczególną uwagę przy sporządzani regulaminów serwisów internetowych i e-usług,
- Jakie powinien wyglądać proces składania zamówień z obowiązkiem zapłaty,
- Jakie są zasady zawierania i obowiązki wynikające z umów dotyczących treści cyfrowych oraz umów zawieranych z konsumentem przez telefon.
Szkolenie szczególnie polecamy:
- dyrektorom, managerom i pracownikom sklepów oraz firm prowadzącym sprzedaż wysyłkową lub telemarketing,
- pracownikom i managerom działów sprzedaży, obsługi klienta, obsługi reklamacji,
- właścicielom i managerom sklepów internetowych oraz firm świadczących e-usługi,
- dyrektorom, managerom i pracownikom firm świadczącym usługi finansowe dla konsumentów,
- agencjom reklamowym, świadczącym usługi marketingu interaktywnego,
- radcom prawnym, adwokatom, prawnikom,
- prawnikom wewnętrznym firm.
Szczegółowy PROGRAM szkolenia: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/opk/index.php
Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego:
http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/opk/formularz_pr10.php
Organizator:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;
tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;
email: pr@konferencja.com.pl