Blog firmowy sprzedaje. Generuje leady. Przyciąga wartościowy ruch na stronę. Edukuje w zakresie produktów. Wszystko pod warunkiem, że jest odpowiednio prowadzony – z głową, strategią i harmonogramem. Jak go zaplanować, prowadzić, promować i pisać – dowiedzą się Państwo podczas szkolenia.
W programie:
Blog firmowy – aspekty techniczne
- Wybór domeny
- Podstawy SEO – od wtyczek po optymalizację obrazków
- Badania clicktrackingowe – czego uczą o pisaniu
- Jak blog powinien wyglądać – design serwisu i wpisu
Strategia i promocja
- Poznawanie grupy docelowej
- Wybór tematów
- Opracowanie harmonogramu wpisów
- Optymalizacja wpisów
- Reklama bloga w społecznościach i nie tylko
- Zbieranie danych i generowanie leadów przez blog
Pisanie wpisów na blog
- Formuły copywriterskie – sprawdzone recepty na skuteczne tytuły
- Śródtytuły i ich rola w tekście
- SEO copywriting – jak to działa?
- 6 cech dobrego stylu
- Operowanie językiem korzyści
- Wzbudzanie zainteresowanie tekstem
Szczegółowy PROGRAM seminarium: http://cpi.com.pl/imprezy/2017/blogf/index.php
Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego: http://cpi.com.pl/imprezy/2017/blogf/formularz_pr10.php
Organizator:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;
tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;
email: pr@konferencja.com.pl