Categories
Aktualności

XI FORUM MAREKTINGU “BIG DATA MARKETING, INŻYNIERIA DANYCH, AUTOMATYZACJA MARKETINGU, RAFINACJA BIG DATA” – Warszawa, 6 kwietnia 2017 r.

W programie Forum:

 

  • Jak wykorzystać potencjał Big Data.

Grzegorz Błażewicz, (Prezes Zarządu SALESmanago)

 

  • Big Data w praktyce.

Beata Banaś, (Marketing Manager EMEA, Sociomantic)

Marek Kemnitz, (Sales Director CEE w Sociomantic)

 

  • Rafinacja Big Data. Dane źródłowe, procedury i wyniki.

Prof. dr hab. Włodzimierz Gogołek, (Uniwersytet Warszawski)

 

  • Big Data konicznością współczesnego marketingu.

dr inż. Magdalena Graczyk-Kucharska, (Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska)

 

  • Przegląd zastosowań biznesowych Big Data.

dr Wojciech Kurowski, (Instytut Zarządzania Wartością, Szkoła Główna Handlowa)

 

  • Big Data a regulacje prawne.

Mec. dr Arwid Mednis, (Wierzbowski Eversheds Sutherland)

 

 

Szczegółowy PROGRAM Forum: http://cpi.com.pl/imprezy/2017/fm/index.php

 

Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego: http://cpi.com.pl/imprezy/2017/fm/formularz_pr10.php

 

 

Organizator:

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;

www.cpi.com.pl

tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;

email: pr@konferencja.com.pl