Categories
Aktualności

Konferencja SUMMIT EOIF GIGACON – Warszawa, 26-27 lipca 2017 r.

W przyszłym tygodniu (26-27 lipca) na PGE Narodowym w Warszawie odbędzie się największa w Polsce konferencja o elektronicznym obiegu informacji – Summit EOIF GigaCon. Do udziału zaproszone są wszystkie osoby zainteresowane narzędziami do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

W programie wydarzenia m.in.:

  • przegląd rozwiązań/narzędzi z zakresu obiegu dokumentów i procesów biznesowych (m.in. firm: WEBCON, DSA, Billennium,elliteq, Tecna, Konica Minolta, XSystem, Axence, Connect Distribution, HP, Astrafox, ELO Digital Office, Kofax, BeOne, Skanowanie.pl, SaldeoSMART i SkanSerwis)
  • możliwość udziału w wybranych wykładach (do wyboru ponad 30 prelekcji m.in. o JPK, RODO, praktycznych przykładach wdrożeń)
  • możliwość konsultacji w kąciku porad RODO
  • pokazy technologii (m.in. gogle VR, druk 3D, drony), strefa relaksu
  • możliwość udziału w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami
  • materiały konferencyjne (pakiety startowe) i przerwy kawowe

Tematy wykładów i ich opisy mogą Państwo znaleźć tutaj:
http://gigacon.org/event/eoif_summit_17/#agenda

 

Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny, aczkolwiek jedynym warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsza rejestracja, którą wraz z innymi szczegółami znajdą Państwo na stronie: http://gigacon.org/event/eoif_summit_17/

 

Kontakt z organizatorem:

BAMT SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA
E-mail: konferencje@gigacon.org
Website: http://gigacon.org/

Categories
Aktualności

Kongres Business Intelligence Trends – efektywna analityka biznesowa

Konferencja pomoże nabyć słuchaczom wiedzę, umożliwiającą doprowadzenie firmy do
doskonałości w zarządzaniu wydajnością organizacji, poprzez odpowiedź na pytania:
– Jakie są kierunki rozwoju BI?
– Jak opracować skuteczną metodę BI?
– Jak uzyskać zaangażowanie użytkowników biznesowych w BI?
– Jakie metody wdrażać dla poprawy jakości pracy danych?

W programie wydarzenia m.in.:

  • Nowoczesne narzędzia prognostyczne. Prognozowanie w R.
    dr inż. Artur Suchwałko, QuantUP
  • Analityka danych w środowisku HADOOP
    Piotr Czarnas, Querona
  • Jak chronić duże ilości danych przed wyciekiem na zewnątrz ?
    Piotr Staroń, Staroń & Partners
  • Zobacz swoje dane i podejmuj skuteczne decyzje
    Piotr Reszka, ASTRAFOX

Strona internetowa wydarzenia: http://bitrends.pl/

 

Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona.

Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

 

Kontakt z organizatorem:

tel.: 22-39-09-109

kom.: 531 806 841
website: http://pureconferences.pl

 

Categories
Aktualności

Szkolenie “INSTRUMENTY EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ” – Warszawa, 27 lipca 2017 r.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób i podmiotów związanych ze środkami zapewniania efektywności energetycznej – zarówno przedsiębiorców (objętych środkami związanymi z promowaniem efektywności energetycznej, w tym audytami energetycznymi), jak i pracowników administracji, a także dla prawników, oraz tych wszystkich, którzy chcieliby pogłębić swoją wiedzę na temat prawnych unormowań w zakresie zapewnienia efektywności energetycznej.

 

Przedmiotem szkolenia będzie omówienie prawnych regulacji dotyczących instrumentów zapewnienia efektywności energetycznej. Szkolenie ma na celu kompleksowe przedstawienie tej problematyki, ze szczególnym uwzględnieniem jej praktycznych aspektów.

 

Szczegółowy PROGRAM szkolenia: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/iee/index.php

 

Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego:

http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/iee/formularz_pr10.php

 

 

 

Organizator:

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;

www.cpi.com.pl

tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;

email: pr@konferencja.com.pl

Categories
Aktualności

Szkolenie “ZARZĄDZANIE FINANSAMI PRZEDSIĘBIORSTWA” – Warszawa, 5 lipca 2017 r.

Cel i sposób realizacji szkolenia:

Celem szkolenia będzie przekazanie Uczestnikom praktycznej wiedzy z zakresu analizy finansowej oraz wykorzystania praktycznych narzędzi wspomagania decyzji finansowych. Uczestnicy otrzymają po szkoleniu modele finansowe stworzone na użytek rozwiązywania omawianych przykładów, co pozwoli na samodzielne utrwalanie zdobytej wiedzy.

 

Podczas szkolenia Uczestnik nauczy się:

  • Identyfikować obszary zarządzania wartością przedsiębiorstwa
  • Konstrukcji oraz zasad oceny kondycji finansowej przedsiębiorstwa
  • Analizy decyzji inwestycyjnych i strategicznych z perspektywy kreacji wartości dla właścicieli
  • Zasad oceny projektów inwestycyjnych
  • Technik analizy kosztów oraz zarządzania rentownością firmy

 

Grupa docelowa:

Szkolenie jest skierowane do menedżerów, przedsiębiorców oraz pracowników odpowiedzialnych za realizacje celów finansowych przedsiębiorstwa oraz podejmujących decyzje skutkujące poważnymi konsekwencjami finansowymi

 

Szczegółowy PROGRAM szkolenia: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/zfp/index.php

 

Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego:

http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/zfp/formularz_pr10.php

 

 

Organizator:

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;

www.cpi.com.pl

tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;

email: pr@konferencja.com.pl

Categories
Aktualności

Bezpłatna Konferencja – Banking Tech & Security już 29 czerwca 2017

Tematyka wydarzenia będzie podzielona na dwa bloki. Podczas konferencji zostaną omówione najnowsze trendy rozwiązań oraz technologii dla sektora bankowego. Kluczowe zagadnienia skoncentrujemy również na aspektach bezpieczeństwa.
Zarządzanie bezpieczeństwem w sektorze bankowym jest złożonym wyzwaniem, wymagającym dogłębnej analizy wielu elementów. M.in. sposobu zabezpieczeń czynności bankowych, identyfikacji wektora zagrożeń, przeglądu podejmowanych inicjatyw bezpieczeństwa, jak również koncepcji, trendów i technologii, które zostały wprowadzone w celu rozwiązania konkretnych problemów, będą głównym przedmiotem dyskusji podczas wydarzenia.

Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji

W programie wydarzenia m.in.:

  • Dwa oblicza bezpieczeństwa płatności w dyrektywie PSD2
    dr Zbigniew Długosz, Dlk Korus Okoń Radcowie Prawni
  • Digitalizacja i socjalizacja jako czynniki zmian w przemyśle finansowym
    dr Marcin Kotarba, Deutche Ban, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa
  • Transakcje elektroniczne 0 kierunki rozwoju
    Przemysław Koch, PKO BP

Strona internetowa wydarzenia: http://bankingtech.pl/

 

Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona.

Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

 

Kontakt z organizatorem:

tel.: 22-39-09-109

kom.: 531 806 841
website: http://pureconferences.pl

 

Categories
Aktualności

Szkolenie “ANALIZA DANYCH W SYSTEMIE R DLA NAUKOWCÓW” – Warszawa, 4 lipca 2017 r.

Użycie darmowych narzędzi w nauce i analityce ważny trend, widoczny od lat. Obecnie już nawet jest trudno uniknąć ich używania. Darmowy do wszelkich zastosowań system statystyczny R stosowany jest powszechnie i wypiera rozwiązania komercyjne. Jest językiem programowania wyposażonym w tysiące bibliotek zawierających funkcje do analizy danych i modelowania. Wokół R powstał też cały ekosystem narzędzi analitycznych. Jeden z twórców poprzednika R, języka S, John Chambers otrzymał nagrodę Software System Award ASA z komentarzem: “S has forever altered the way people analyze, visualize, and manipulate data”. W ostatnich latach R stał się standardowym narzędziem współczesnej statystyki stosowanej. Używany jest praktycznie wszędzie: instytucjach naukowych i publicznych oraz w firmach z najróżniejszych branż. Warto dobrze znać R.

Nauczymy się, jak pracować z R i z jakich pakietów korzystać. Rozpoczniemy od wczytywania danych, przejdziemy przez ich obróbkę, skończymy na wizualizacji wyników i ich zapisywaniu. Zajmiemy się też wygodnym tworzeniem powtarzalnych analiz i raportów — bardzo ważnym dla naukowców.

 

Sposób prowadzenia

Szkolenie prowadzone głównie w formie ćwiczeń wykonywanych przez uczestników. Prezentacje stanowią niewielką część szkolenia. Zajęcia odbywać się będą przy użyciu komputerów. Uczestnik może przyjechać ze swoim komputerem z zainstalowaną najnowszą wersją R i RStudio lub skorzystać z stanowiska komputerowego przygotowanego przez organizatora.

 

Przygotowanie do szkolenia

Jakiekolwiek doświadczenie w pracy z danymi, w dowolnym narzędziu.

 

 

Szczegółowy PROGRAM szkolenia: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/sysr/index.php

 

Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego:

http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/sysr/formularz_pr10.php

 

 

 

Organizator:

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;

www.cpi.com.pl

tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;

email: pr@konferencja.com.pl

Categories
Aktualności

Szkolenie “SOCIAL MEDIA DAY – CO KAŻDY E-MARKETER MUSI WIEDZIEĆ O MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH?” – Warszawa, 4 lipca 2017 r.

Cel:

  • przegląd kluczowych platform social media – różnice, specyfika, zasady komunikacji
  • prezentacja skutecznych sposobów na komunikację: typy treści i formaty dopasowane do grupy docelowej i celów marki
  • przedstawienie inspirujących pomysłów na usprawnienie dialogu klient-firma
  • przegląd płatnych możliwości komunikacji – koszty, zasady i skuteczność reklam
  • prezentacja przydatnych narzędzi i platform wspierających działania w obszarze social media

 

Korzyści:

  • Zapoznanie ze specyfiką social media i kryteriami doboru platform do celów marketingowych
  • Poznanie skutecznych sposobów komunikacji via social media z wykorzystaniem contentu, grafiki i wideo
  • Inspiracje, benchmarki i case studies pozwalające na adaptację rozwiązań w ramach komunikacji firmy
  • Poznanie metod, narzędzi i wskaźników pozwalających na monitoring mediów społecznościowych i podniesienie efektywności w komunikacji firmy

 

Do udziału w szkoleniu zapraszamy:

  • Ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialnych za komunikację online
  • Pracowników działów marketingu, sprzedaży, HR, project managerów poszukujących wiedzy i inspiracji w obszarze social media
  • kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż

 

Metodologia

  • Forma wykładowo-warsztatowa bazująca na przykładach rzeczywistych z Polski i świata.
  • Prezentacja narzędzi i inspiracji – studiów przypadku i wzorców komunikacji dla specyfiki mediów społecznościowych.
  • Zadania w grupach mających na celu przygotowanie się lub/i usprawnienie komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych

 

 

Szczegółowy PROGRAM szkolenia: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/smd/index.php

 

Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego:

http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/smd/formularz_pr10.php

 

 

 

Organizator:

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;

www.cpi.com.pl

tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;

email: pr@konferencja.com.pl

Categories
Aktualności

Szkolenie “SPONSORING, PROMOCJA, KONKURSY, LOTERIE” – Warszawa, 4 lipca 2017 r.

Co jest dozwolone w ramach działań promocyjnych? Jak rozliczać świadczenia reklamowe i sponsoringowe? Jak organizować konkursy i loterie? Jak legalnie działać w mediach społecznościowych?

Cele szkolenia:

  • zdobycie wiedzy na temat podstaw prawnych organizacji promocji instytucji, w tym organizowania loterii, konkursów, gier miejskich,
  • zdobycie praktycznej wiedzy pozwalającej na samodzielne planowanie przedsięwzięć kulturalnych pod kątem zawierania umów z podwykonawcami, sponsorami, patronami i innymi podmiotami,
  • przygotowanie do samodzielnego tworzenia prawidłowo skonstruowanych umów zawierających niezbędne postanowienia zabezpieczające interesy instytucji kultury,
  • poznanie zasad przetwarzania danych osobowych w ramach promocji (np. kiedy potrzebna jest zgoda GIODO?),
  • zrozumienie zasad promocji w mediach społecznościowych,
  • zdobycie wiadomości na temat informacji handlowej i telemarketingu – czym jest spam, a czym reklama uciążliwa?
  • poznanie aspektów podatkowych umów przy umowach „barterowych”,
  • zrozumienie przepisów prawnych dzięki zaznajomieniu się z konkretnymi rozwiązaniami stosowanymi przez instytucje kultury.

 

Metody szkoleniowe: Interaktywna prezentacja z praktycznymi przykładami + materiały szkoleniowe.

 

 

Szczegółowy PROGRAM szkolenia: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/spkl/index.php

 

Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego:

http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/spkl/formularz_pr10.php

 

 

 

Organizator:

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;

www.cpi.com.pl

tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;

email: pr@konferencja.com.pl

Categories
Aktualności

“Usprawnianie procesów biznesowych i analiza danych w firmie” – 7 czerwca 2017 r., Warszawa

      Zapraszamy do debaty z Ekspertami podczas wydarzenia:

“Usprawnianie procesów biznesowych i analiza danych w firmie”

7 czerwca 2017 r., Warszawa

Wstęp wolny, wymagana rejestracja->>

 

W programie m.in.:

– Kluczowe zmiany w przetwarzaniu danych osobowych po 25 maja 2018 r.

– Zarządzanie procesami. Mity, fakty i artefakty w teorii i praktyce.

– Najczęściej popełniane błędy we wdrażaniu procesów

– Praktyczne podejście do wdrożenia i wykorzystywania procesów

– Dokumentacja procesu: mapowanie, modelowanie i specyfikowanie czym jest?

– Kluczowe aspekty dokumentowania procesów oraz czynniki kontekstowe projektu mające wpływ na sposób dokumentacji

– Systemowe podejście do usprawnień, dobre praktyki w procesach

– Planowanie i monitorowanie biznesu jako kluczowe zadania realizowane w każdej organizacji

– Realizacja procesów planistycznych przy wsparciu narzędzi IT

– Wzrost efektywności prowadzonego biznesu

– Dopasowanie narzędzi BPM do strategii rozwoju przedsiębiorstwa

– Skuteczna analiza danych w firmie

– Zarządzanie wydajnością finansową

– Analiza wyników sprzedaży i rentowności

– Analiza kosztów produkcji i wydajności

 

Zaproszeni eksperci:

– Patrycja Leszczuk – Prawnik, kancelaria act BSWW

– Piotr Ćwiertniewski – Radca prawny i wspólnik, kancelaria act BSWW

– Waldemar Czachorowski – Wykładowca, Akademia Leona Koźmińskiego

– Jarosław Żeliński – Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk

– Andrzej Krótki – Trener i konsultant Lean Management, Instytut Doskonalenia Produkcji

– Piotr Stopczyński – architekt rozwiązań Financial Performance Management w firmie IBM

– Maciej Jaruzel – Naczelnik Wydziału Automatyzacji Procesów – Departament Rozwoju Informatyki, Bank Gospodarstwa Krajowego

 

Każdy z uczestników otrzyma: materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji oraz imienny certyfikat poświadczający uczestnictwo w wydarzeniu.

Czas trwania: 09.30 – 14.30

Miejsce: Centrum Konferencyjne Golden Floor, Al. Jerozolimskie 123a, Warszawa

Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Formularz zgłoszeniowy->>

 

Kontakt z organizatorem:

Karolina Gromadzka

mobile: +48/ 535 304 214

e-mail: karolina.gromadzka@pirbinstytut.pl

 

Categories
Aktualności

71 seminarium w cyklu INFORMATYKA KORPORACYJNA “NOWE ZASADY DYSTRYBUCJI UBEZPIECZEŃ – UWARUNKOWANIA PRAWNE, BIZNESOWE I INFORMATYCZNE” – Warszawa, 28 czerwca 2017 r.

W programie:

  • Jak zmienia rynek ubezpieczeń nowa Dyrektywa o dystrybucji ubezpieczeń
  • Rola pośrednictwa w dystrybucji produktów ubezpieczeniowych
  • Aspekty biznesowe dystrybucji ubezpieczeń. Najważniejsze elementy umów bancassurance
  • Konflikty interesów w zakresie pośrednictwa ubezpieczeniowego. Obowiązki informacyjne pośrednika. Odpowiedzialność brokera za szkodę wyrządzoną mocodawcy
  • Narzędzia informatyczne w zarządzaniu projektami (produktami) brokerskimi
  • Czynniki rozwoju rynku ubezpieczeń

 

 

Szczegółowy PROGRAM Forum: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/dysubez/index.php

 

Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w Forum poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego:

http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/dysubez/formularz_pr10.php

 

 

 

Organizator:

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;

www.cpi.com.pl

tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;

email: pr@konferencja.com.pl