Categories
Aktualności

Warsztat “UMOWY IT W PRAKTYCE – CASE STUDY. TYPOWE I NAJCZĘSTSZE PROBLEMY ORAZ PRAKTYCZNE ROZWIĄZANIA DOTYCZĄCE WYBRANYCH UMÓW IT” – Warszawa, 31 maja 2017 r.

Szkolenie kładzie nacisk na analizę przypadków (case study) zaczerpniętych z praktyki prowadzących oraz orzecznictwa sądów. Zostały one dobrane w taki sposób, aby zwrócić uwagę na kluczowe problemy prawne, spotykane przy negocjowaniu, zawieraniu i wykonywaniu umów odnoszących się do systemów IT oraz wskazać praktyczne rozwiązania oraz sposoby unikania sygnalizowanych ryzyk prawnych.

Formuła szkolenia umożliwia uzyskanie w ciągu jednego, efektywnie wykorzystanego dnia, praktycznej wiedzy, bardzo przydatnej w codziennej pracy zawodowej. Pozwala też uczestnikom na uczestnictwo w dyskusji z udziałem ekspertów i wymianę doświadczeń z innymi osobami z branży.

Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla prawników-praktyków, zajmujących się przygotowywaniem i negocjacjami umów IT, jak i dla osób nie posiadających wykształcenia prawniczego, w ramach obowiązków zawodowych zarządzających obszarem IT w przedsiębiorstwie.

 

Szczegółowy PROGRAM szkolenia: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/uitp/index.php

 

Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego:

http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/uitp/formularz_pr10.php

 

Organizator:

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;

www.cpi.com.pl

tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;

email: pr@konferencja.com.pl

Categories
Aktualności

XXXV Ogólnopolski Kongres Prawa Pracy już 25-26 maja w Rzeszowie

W ramach XXXV edycji Ogólnopolskiego Kongresu Prawa Pracy w Rzeszowie spotykają się Prezesi, Dyrektorzy HR, Managerowie HR, Specjaliści ds. Kadr i Płac, Specjaliści HR, Radcowie Prawni oraz Specjaliści ds. Administracji, by dowiedzieć się o kluczowych zmianach 2016 oraz nowelizacjach przepisów KP czekających nas w 2017 roku.

Tematem przewodnim tego dwudniowego wydarzenia są zmiany w prawie pracy, kontrowersyjne i trudne przypadki, z jakimi działy HR  będą musiały zmierzyć się w 2017  roku. Kongres skierowany jest do specjalistów działów HR, pracowników działów kadr i płac, księgowości oraz członków zarządów firm

Kongres poprowadzą specjaliści w dziedzinie szeroko pojętego biznesu: Magdalena Fedor i Karol Zamojski.

Podczas Kongresu dowiedzą się Państwo m.in. o zmianach w umowach o pracę, kogo obejmują nowe przepisy dotyczące zmiany stawek umów cywilnoprawnych, zakres zmian i ich geneza w ramach nowych zasad odwoływania się do sądu pracy,

 

jakie są nowe zasady kontroli przedsiębiorców, wytłumaczymy na czym polega poprawność delegowania pracowników (procedury, możliwości, obowiązki, zezwolenia), a także wiele innych aspektów dotyczących zmian w Prawie Pracy.

Udział zarówno w Kongresie, jak i podczas warsztatów może stanowić wspaniałą okazję do podjęcia dyskusji z ekspertami z zakresu Prawa Pracy.

 

Program konferencji:

 

9.15 – 10.30  Umowy o pracę na czas określony po zmianach w 2016 r. Prelegent: Łukasz Chruściel

 

10.15 – 11.00 Nowe zasady wynagradzania za zlecenie i za wykonywanie usług, do których stosuje się zlecenie od 1 stycznia 2017 r. Prelegent: Łukasz Chruściel

 

12.00 – 12.45 Nowe zasady odwoływania się do sądu pracy od 1 stycznia 2017 r. Prelegent: Beata Karbowska-Czyż

 

13.45 – 14.30 Optymalizacja Czasu Pracy – Najnowsze trendy w organizacji pracy zmianowej Prelegent: Paweł Wróbel

 

15.00 – 15.45 Delegowanie  pracowników  do  pracy  zagranicę  oraz zatrudnianie cudzoziemców w Polsce po zmianach 2016/2017 Prelegent: Paweł Ziółkowski

 

Drugiego dnia Paweł Ziółkowski poprowadzi warsztat „Jak poprawnie zatrudnić i zwolnić pracownika? – wybrane aspekty, nowe przepisy i planowane  zmiany w 2017 r.” W ramach warsztatu poznają Państwo zgodny z Kodeksem Pracy proces zatrudnienia jak i zwolnienia pracownika. Przybliżymy temat stosunku pracy na tle innych form zatrudnienia, wskażemy podatkowo-ubezpieczeniowe  skutki rozwiązania stosunku pracy . Odpowiemy na Państwa pytania i wątpliwości, usystematyzujemy wiedzę, którą Państwo już posiadają tak by ułatwić Państwu poruszanie się w skomplikowanych przepisach.

 

Program warsztatu:

 

  1. Stosunek pracy na tle innych form zatrudnienia
  2. Nawiązanie stosunku pracy
  3. Rozwiązywanie umowy o pracę
  4. Wypowiedzenie umowy o pracę
  5. Rozwiązanie umowy bez wypowiedzenia
  6. Podatkowo-ubezpieczeniowe skutki rozwiązania stosunku pracy

Categories
Aktualności

Szkolenie “PRZYGOTOWYWANIE OFERT PO NOWELIZACJI USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH” – Warszawa, 30 maja 2017 r.

W programie:

 

I.Polskie prawo zamówień publicznych a prawo europejskie

  1. Nowe dyrektywy zamówieniowe UE

III. Nowelizacja ustawy Prawo zamówień publicznych w 2016 roku

  1. Zasada proporcjonalności
  2. Istotne zmiany proceduralne w przepisach ustawy:
  3. Obowiązek zatrudniania pracowników na umowę o pracę

VII. Podział zamówień na części

VIII. Jednolity europejski dokument zamówienia i dokumenty potwierdzające

  1. Warunki udziału w postepowaniu
  2. Korzystanie z zasobów innych podmiotów
  3. Przesłanki wykluczenia wykonawców

XII. Istotne zmiany dotyczące poszczególnych procedur

XIII. Nowe zasady wyboru najkorzystniejszej oferty

XIV. Zmiana umowy

  1. Odwołania

 

 

Szczegółowy PROGRAM szkolenia: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/popn3/index.php

 

Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego:

http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/popn3/formularz_pr10.php

 

 

Organizator:

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;

www.cpi.com.pl

tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;

email: pr@konferencja.com.pl

Categories
Aktualności

Relacja – konferencja BPM Trends

“Nie istnieje firma, w której nie ma procesów biznesowych, może tylko istnieć firma, której pracownicy nie zdają sobie z tego sprawy” – do takiego wniosku można dojść po wysłuchaniu prelekcji na konferencji Business Process Management Trends. Jak przystało na wydarzenie o procesach biznesowych, zaczęliśmy od próby odpowiedzi na pytanie, czy w dzisiejszych czasach zarządzanie procesami jest komukolwiek potrzebne. Z zagadnieniem zmierzył się Łukasz Tartanus z portalu Procesowcy.pl. Kiedy tylko dowiedzieliśmy się, że dla usprawnienia pracy każdej firmy procesami trzeba zarządzać, Jakub Romankiewicz z firmy WEBCON podzielił się doświadczeniami z pracy osoby, która BPM wdraża na co dzień. A że bez takiego wdrożenia nigdy nie pokonamy konkurencji przekonywał reprezentant Macrologic, Jarosław Witwicki. Po przerwie kawowej i odwiedzaniu stoisk naszych Sponsorów, wróciliśmy do świata procesów – od strony teoretycznej, a więc trendów, nurtów, kierunków rozwoju i samej historii dziedziny opowiadali: dr Witold Staniszkis z Rodan Development oraz Jarosław Żeliński z IT-Consulting. Aspektami praktycznymi zaś zajęli się: Jacek Paszek (eDokumenty), mówiący o instynktownym interfejsie oraz Michał Prusaczyk (Makigami), który przestrzegał przed multitaskingiem i wykonywaniem wielu zadań jednocześnie. Warto było posłuchać również przybyłej w zastępstwie dr. Przemysława Sołdackiego Moniki Pietruszyńskiej, przybliżającej nam schemat działania platformy Amodit oraz Cezarego Szweda z Politechniki Warszawskiej, który zamknął konferencję, dzieląc się ze słuchaczami swoim doświadczeniem na temat wdrażania systemu zarządzania projektami.

Dziękujemy za inspirujące wystąpienia wszystkim Prelegentom oraz Sponsorom wydarzenia, a słuchaczom za dużą frekwencję. Przypominamy również, że część prezentacji dostępnych będzie na stronie BPM Trends w zakładce „Fotorelacja”.
Jednocześnie zapraszamy do bezpłatnego udziału w kolejnych konferencjach, które będą miały miejsce już niebawem:
HR Solutions Trends: 30.05.2017
Infratech Summit: 31.05 2017

Categories
Aktualności

Relacja – konferencja E-commerce Summit

Pod koniec kwietnia mieliśmy zaszczyt spotkać się ze specjalistami branży E-commerce; a dzięki ich obecności uczestniczyliśmy w branżowych wykładach, przybliżających zagadnienia handlu przez Internet. Wydarzenie rozpoczęliśmy rozważaniem nad tym, czy arbitraż jest dobrym sposobem rozwiązywania sporów konsumenckich (zwłaszcza w kontekście tego, że – jak powiedział nasz prelegent, Paweł Lipski, z kancelarii Wierzbowski Eversheds Sutherland – sądowe rozwiązanie konfliktu trwa w Polsce średnio 685 dni). Kolejny Prelegent miał dla nas już nieco lepsze wieści: Piotr Gruszecki z firmy Alta Media opowiedział o optymalizacji konwersji, czyli o tym, w jaki sposób sprawić, żeby internauci, którzy wejdą na naszą stronę, zostali tam na dłużej i – być może – zrobili zakupy. Skoro już poruszyliśmy temat zakupów: Bartosz Górzyński z PayU przybliżył temat rat online jako metody płatności, która nie wymaga wychodzenia z domu. Podobnie jak zakupy na Amazon, o których brawurowo opowiedział Cyprian Iwuć – pytaniom z sali nie było końca, a uczestnicy żywo reagowali na słowa Prelegenta. Naszym kolejnym gościem był Marcin Rutkowski z firmy i-systems: opowiedział on o strategii łączenia sprzedaży stacjonarnej i internetowej, czyli o wielokanałowości. Podobny temat poruszył również Andrzej Świderski, który podzielił się swoim doświadczeniem sprzedaży tortów przez Internet. Dla osób, wybierających jednak wyjście z domu (nie tylko na zakupy) przeznaczona była kolejna prelekcja: Tomasz Kucfir, reprezentant at comm, zaprezentował najnowocześniejsze kioski, a więc urządzenia, dzięki którym można będzie nie tylko kupić bilet, lecz także zobaczyć siebie w ubraniu z najnowszej kolekcji. Wydarzenie zamknęło dwoje znakomitych Prelegentów: Dawid Dutkiewicz z Bluerank, który za pomocą algorytmów i najnowszej techniki potrafi dotrzeć do każdego klienta oraz Magdalena Niedobecka z SARE, specjalizująca się w e-mail marketingu.

Dziękujemy za inspirujące wystąpienia wszystkim Prelegentom oraz Sponsorom wydarzenia, a słuchaczom za dużą frekwencję. Przypominamy również, że część prezentacji dostępnych będzie na stronie E-commerce Summit w zakładce „Fotorelacja”.
Jednocześnie zapraszamy do bezpłatnego udziału w kolejnych konferencjach, które będą miały miejsce już niebawem:
HR Solutions Trends: 30.05.2017
Infratech Summit: 31.05 2017

Categories
Aktualności

Szkolenie “PRAWO AUTORSKIE W INTERNECIE” – Warszawa, 30 maja 2017 r.

Szkolenie adresowane jest do podmiotów i/lub osób, które w ramach bieżącej działalności wykorzystują sieć Internet do publikowania lub udostępniania utworów oraz korzystają z zasobów dostępnych w sieci Internet (utwory słowne, graficzne, muzyczne, plastyczne), w tym w zakresie działalności wydawniczej, marketingowej, promocyjnej, szkoleniowej, rzeczników prasowych, a także szeroko rozumianych działań komunikacyjnych (fora, portale otwarte, serwisy społecznościowe). Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników (wydawcy, redaktorzy, administratorzy, osoby związane z promocja, marketingiem, PR) praktycznej i rzetelnej wiedzy w zakresie problematyki prawnoautorskiej działalności w sieci Internet.

 

Szczegółowy PROGRAM szkolenia: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/pawi/index.php

 

Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego:

http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/pawi/formularz_pr10.php

 

 

Organizator:

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;

www.cpi.com.pl

tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;

email: pr@konferencja.com.pl

Categories
Aktualności

Warsztaty “NIEWYKONANIE LUB NIENALEŻYTE WYKONANIE UMOWY IT – co zrobić aby uniknąć sporu i jak się zachować w sytuacjach kolizyjnych pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym” – Warszawa, 24 maja 2017 r.

Projekty informatyczne zalicza się do najbardziej ryzykownych, jeśli chodzi o ich realizację zgodnie z umową. Jest to wynikiem szeregu różnych czynników. Po pierwsze, instytucje prawa cywilnego i prawa autorskiego dotyczące zamawiania dzieł (utworów) nie do końca odpowiadają specyfice tworzenia, wdrażania i eksploatacji programów komputerowych. Szczególnie uwidacznia się to na etapie odbiorów jakościowych, rękojmi za wady, czy świadczeń gwarancyjnych. Po drugie, realizacja projektu IT wymaga ścisłego współdziałania Zamawiającego i Wykonawcy, a co za tym idzie precyzyjnego określenia w umowie szeregu zagadnień związanych z tego rodzaju projektem, a jak wykazuje praktyka, strony nie zawsze odpowiednio ustalają te kwestie w kontrakcie.

Szereg ryzyk związanych z realizacją projektów IT da się ograniczyć lub wyeliminować poprzez odpowiednie zapisy umowy, które zostaną przedstawione w ramach I części warsztatu. W pewnych jednak przypadkach, pomiędzy stronami dochodzi do eskalacji w związku z nienależytym wykonaniem zobowiązań. Wykonawcy i Zamawiający powinni wówczas zdecydować, czy nadal są zainteresowani dążeniem do realnego wykonania Umowy, czy też chcą jej rozwiązania. Przy określaniu strategii działania kluczowa jest znajomość poszczególnych roszczeń przysługujących Wykonawcom i Zamawiającym, jak i skutków prawnych związanych z ich kierowaniem do drugiej strony. Zostaną one szczegółowo przedstawione w trakcie II i III części warsztatu.

W pewnej części spraw, działania „eskalacyjne” prowadzą do sporu przed(sądowego). Warto w związku z tym rozważyć możliwość wypracowania ugody w drodze postępowania mediacyjnego. W ramach IV części warsztatu zostaną również przedstawione korzyści i ryzyka związane z wyborem drogi dochodzenia swoich praw w postępowaniu arbitrażowym lub przed sądem powszechnym. Omówione zostanie również najnowsze orzecznictwo w najczęstszych sprawach „kolizyjnych” pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym

W sprawach spornych zakresu IT szczególnego znaczenia rola ekspertów – informatyków, to ich bowiem opinie przeważnie decydują o ocenie, czy świadczenia Wykonawcy i Zamawiającego zostały wykonane prawidłowo. Warto w związku z tym poznać rolę, jaką powinny pełnić osoby posiadające „wiadomości specjalne” z zakresu IT, jakimi kryteriami kierują się biegli przy ocenie, czy świadczenie Wykonawcy zostało prawidłowo wykonane i jak – zgodnie z przepisami prawa – powinien zostać prawidłowo określony przedmiot i zakres opinii biegłego w sprawach cywilnych o niewykonanie umowy IT. W tym kontekście istotne znaczenie mają również dowody elektroniczne, a także wiedza o zabezpieczeniu śladów dowodowych.

 

Szczegółowy PROGRAM szkolenia: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/nuit2/index.php

Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego:

http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/nuit2/formularz_pr10.php

 

Organizator:

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;

www.cpi.com.pl

tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;

email: pr@konferencja.com.pl

Categories
Aktualności

XXXIV Ogólnopolski Kongres Prawa Pracy już 18-19 maja – Gdańsk

W ramach XXXIV edycji Ogólnopolskiego Kongresu Prawa Pracy we Gdańsku spotykają się Prezesi, Dyrektorzy HR, Managerowie HR, Specjaliści ds. Kadr i Płac, Specjaliści HR, Radcowie Prawni oraz Specjaliści ds. Administracji, by dowiedzieć się o kluczowych zmianach 2016 oraz nowelizacjach przepisów KP czekających nas w 2017 roku.

Tematem przewodnim tego dwudniowego wydarzenia są zmiany w prawie pracy, kontrowersyjne i trudne przypadki, z jakimi działy HR  będą musiały zmierzyć się w 2017  roku. Kongres skierowany jest do specjalistów działów HR, pracowników działów kadr i płac, księgowości oraz członków zarządów firm

Kongres poprowadzą specjaliści w dziedzinie szeroko pojętego biznesu: Magdalena Fedor i Karol Zamojski.

Podczas Kongresu dowiedzą się Państwo m.in. o praktycznych aspektach zmian w urlopach związanych z macierzyństwem, które weszły w zeszłym roku, kogo obejmują nowe przepisy dotyczące zmiany stawek umów cywilnoprawnych, jakie są nowe zasady kontroli przedsiębiorców, wytłumaczymy na czym polega poprawność delegowania pracowników (procedury, możliwości, obowiązki, zezwolenia), a także wiele innych aspektów dotyczących zmian w Prawie Pracy.

Udział zarówno w Kongresie, jak i podczas warsztatów może stanowić wspaniałą okazję do podjęcia dyskusji z ekspertami z zakresu Prawa Pracy.

Program konferencji:

 

9.15 – 9.45  „Możliwość  odwołania  od  rozwiązania  umowy  o  pracę w świetle zmian od 1 stycznia 2017” Prelegent: Magdalena Wałdowska

10.15 – 11.00 „Nowe zasady kontroli przedsiębiorców od 1 stycznia 2017 r.” Prelegent: Monika Jurkiewicz

11.30 – 12.15 „Delegowanie  pracowników  do  pracy  zagranicę  oraz zatrudnianie cudzoziemców w Polsce po zmianach 2016/2017” Prelegent: Paweł Ziółkowski

13.15 – 14.00 „Minimalna  stawka  godzinowa  od  1  stycznia  2017 – kto zyskuje a kto traci?” Prelegent: Anna Otawa – Tarakan

14.30 – 15.45 „Urlopy  i  inne  zwolnienia  związane  z  macierzyństwem po roku od zmian” oraz „Propozycje zmiany ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych od 1 czerwca 2017” Prelegent: Piotr Ciborski

Drugiego dnia Piotr Ciborski poprowadzi warsztat „Jak poprawnie zatrudnić i zwolnić pracownika? – wybrane aspekty, nowe przepisy i planowane  zmiany w 2017 r.” W ramach warsztatu poznają Państwo zgodny z Kodeksem Pracy proces zatrudnienia jak i zwolnienia pracownika. Przybliżymy ostatnie i planowane zmiany w przepisach, wskażemy pułapki oraz korzyści wynikające z tych zmian. Odpowiemy na Państwa pytania i wątpliwości, usystematyzujemy wiedzę, którą Państwo już posiadają tak by ułatwić Państwu poruszanie się w skomplikowanych przepisach.

 

Program warsztatu:

 

  1. Doświadczenia po rocznym stosowaniu przepisów Kodeksu pracy w zakresie terminowych umów o pracę (wejście w życie: 22 luty 2016 r.).
  2. Zmiany przepisów Kodeksu pracy od dnia 1 września 2016 r., w zakresie wręczenia pracownikowi umowy o pracę przed dopuszczeniem go do pracy – likwidacja tzw. Syndromu pierwszej dniówki.
  3. Zmiana zasad wydawania świadectw pracy w przypadku kontynuacji zatrudnienia u tego samego pracodawcy – od dnia 1 stycznia 2017 r.
  4. Nowy wzór świadectwa pracy likwidujący luki związane z wejściem w życie w 2016 r. nowych przepisów związanych z rodzicielstwem – od dnia 1 stycznia 2017 r.
  5. Nowe „wytyczne” MRPiPS do wypełniania świadectw pracy – od dnia 1 stycznia 2017 r.
  6. Zakaz dyskryminacji przy rekrutacji pracowników.
  7. Ustanie zatrudnienia wskutek porozumienia stron.
  8. Jak prawidłowo i skuteczne wypowiedzieć, rozwiązać bez wypowiedzenia z winy pracownika, umowę o pracę.
  9. Rozwiązanie umowy o pracę z powodu wyczerpania okresu zasiłkowego.
  10. Czy dopuszczalne jest rozwiązanie umowy o pracę na skutek tzw. porozumienia pomiędzy zakładami.?
  11. Konieczność współdziałanie ze związkami zawodowymi w indywidualnych sprawach pracowniczych w świetle orzecznictwa SN; propozycje zmiany ustawy o związkach zawodowych.
  12. Ochrona przedemerytalne obecnie i od 1 października 2017 r.
  13. Założenia do ustawy o digitalizacji akt osobowych i dokumentów związanych z zatrudnieniem – od 1 lipca 2017 r.
  14. Projekt zmiany przepisów Kodeksu pracy w zakresie składania oświadczeń woli w wersji elektronicznej – od 1 lipca 2017 r.

Categories
Aktualności

Szkolenie “JAK PRZECIWDZIAŁAĆ “WCIĄGNIĘCIU” W OSZUSTWA I TZW. KARUZELE VAT” – Warszawa, 18 maja 2017 r.

Walka z oszustami wyłudzającymi podatek VAT kosztem uczciwych podatników stała się motywem przewodnim licznych zmian w przepisach, nie tylko podatkowych, ale i karnych oraz innych, dotyczących przedsiębiorców, a także samej administracji skarbowej. Chociaż Ministerstwo Finansów deklaruje, że karani z całą surowością będą tylko ci, którzy z premedytacją biorą udział w tego rodzaju procederze, to jednak praktyka pokazuje, że często ofiarami działań fiskusa stają się uczciwi podatnicy, którzy nie mieli świadomości, że zostali „wciągnięci” w system wyłudzania VAT stworzony przez oszustów. Ryzyko to rośnie zwłaszcza teraz, gdy wejdzie w życie szereg niekorzystnych dla podatników regulacji, znacząco osłabiających ich pozycję w trakcie kontroli oraz w dalszym sporze z fiskusem, a także przewidujących liczne nowe sankcje oraz wdrażających bądź planowanych do wdrożenia w niedalekiej przyszłości kolejnych instrumentów tzw. e-kontroli.

 

Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników kompleksowej, a zarazem praktycznej wiedzy, jak zminimalizować – przy pomocy dostępnych narzędzi i z uwzględnieniem specyfiki prowadzonej działalności – ryzyko „przypisania” przez urzędników skarbowych udziału w przestępczym procederze wyłudzania VAT.

W trakcie szkolenia uczestnicy otrzymają konkretne wskazówki, oparte na przykładach, ilustrowane dotychczasową praktyką działań fiskusa, orzecznictwem sądów polskich oraz Trybunału Europejskiego, oraz doświadczeniami zawodowymi trenera, dzięki czemu będą mogli w swoich firmach bezpośrednio wdrożyć zaprezentowane na szkoleniu rozwiązania. Indywidualne i grupowe rozmowy uczestników szkolenia z prowadzącym zapewnią wymianę wiedzy, umiejętności i doświadczeń oraz rozwieją wątpliwości i problemy, nasuwające się w trakcie szkolenia.

 

Szczegółowy PROGRAM szkolenia: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/kvat1/index.php

 

Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego:

http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/kvat1/formularz_pr10.php

 

 

Organizator:

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;

www.cpi.com.pl

tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;

email: pr@konferencja.com.pl

Categories
Aktualności

Szkolenie “POZYSKIWANIE I GROMADZENIE ELEKTRONICZNEGO MATERIAŁU DOWODOWEGO” – Warszawa, 17 maja 2017 r.

Wobec faktu, iż rozwój nauki i postęp technologiczny w sposób bezpośredni i bardzo intensywny oddziałuje na wszystkie dziedziny życia człowieka, korzystanie z Internetu, także w obrocie prawnym stało się powszechne, a wiele czynności prawnych dokonywanych jest za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, elektroniczny materiał dowodowy nabrał wręcz kluczowego znaczenia w przypadku większości postępowań sądowych. Podczas szkolenia poruszone zostaną aspekty prawne związane z informatyką śledcza oraz elektronicznym materiałem dowodowym, z punktu widzenia prawnika, praktyka. Celem szkolenia jest przekazanie Uczestnikom wiedzy praktycznej dotyczącej wykorzystania elektronicznego materiału dowodowego, poprzez zderzenie zagadnień teoretycznych z realiami postępowań wewnętrznych oraz sądowych.

 

W programie:

Część I

  • informatyka śledcza – wprowadzenie
  • elektroniczny materiał dowodowy na gruncie:

◦      prawa i postepowania karnego;

◦      prawa i postępowania cywilnego;

Część II

  • specyfika elektronicznego materiału dowodowego
  • dobre praktyki w zakresie pozyskiwania i gromadzenia dowodów elektronicznych

Część III

  • aspekty praktyczne wykorzystania elektronicznego materiału dowodowego przed sądem
  • tradycyjna informatyka śledcza vs. Live forensic – kontrowersje prawne

 

 

Szczegółowy PROGRAM szkolenia: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/matdow/index.php

 

Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego:

http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/matdow/formularz_pr10.php

 

 

Organizator:

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;

www.cpi.com.pl

tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;

email: pr@konferencja.com.pl