Liczba kanałów oraz narzędzi komunikacyjnych wykorzystywanych w organizacjach stale rośnie. Dotyczy to zarówno relacji z klientami, jak i komunikacji między pracownikami różnych działów wewnątrz firmy.
Nie da się ukryć, że trafny dobór rozwiązań komunikacyjnych, który będzie w pełni odpowiadał na potrzeby przedsiębiorstwa, jest niezwykle istotny dla jego prawidłowego funkcjonowania oraz dla skuteczniejszego dotarcia i utrzymania relacji z kontrahentami.
Odpowiednio dobrane narzędzia mogą przyczynić się m.in do:
- lepszej współpracy i komunikacji wewnątrz firmy oraz w kontaktach z klientami,
- uporządkowanego i ujednoliconego przepływu informacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji,
- elastyczności związanej z mobilnością pracy oraz dostępem do zasobów firmy, poprzez wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań sprzętowych.
Zatem jeżeli, chcesz zwiększyć wydajność, ograniczyć koszty i usprawnić współpracę w swojej firmie, zachęcamy do udziału w konferencji:
Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie – trendy, kanały, narzędzia
17 lutego | Warszawa (mapa)
Wydarzenie, poświęcone będzie omówieniu najnowszych narzędzi komunikacji w organizacji oraz sposobie ich wykorzystania. Będziemy rozmawiać m.in. na temat tego, jaki wpływ mają rozwiązania nowoczesnej komunikacji na efektywność pracy firmy oraz jej pozycję na tle konkurencji.
Do debaty zaprosiliśmy ekspertów- praktyków, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie:
- ujednoliconej platformy komunikacyjnej
- systemów telekomunikacyjnych
- interaktywnej komunikacji multimedialnej
- rozwiązań komunikacji głosowej
- rozwiązań contact center i call center
- systemów digital signange w komunikacji wewnętrznej
- komunikacji „w chmurze”
- komunikacji rozproszonych środowisk mobilnych
- rozwiązań sprzętowych i akcesoriów
Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:
- Kadrę zarządzającą pracownikami (korzystającymi z technologii informatycznych) oraz działem IT Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej
- Osoby zajmujące się zarządzaniem wiedzą (przepływ wiedzy i informacji w firmie) Kierowników działów komunikacji, osoby odpowiedzialne za optymalizację procedur nawiązywania kontaktów i porozumiewania się
- Kierowników działów integracji systemów IT
- Kierowników działów obsługi klienta, Call Center
- Osoby odpowiedzialne za automatyzację oraz optymalizację procesów biznesowych
- Osoby z działów marketingu, PR, HR / zarządzanie personelem / kadr,
- Dyrektorów działów handlowych, osoby odpowiedzialne za realizację planów sprzedażowych.
Kontakt:
Agnieszka Różnicka
tel. +48 721 729 134
e-mail: agnieszka.roznicka[at]successpoint.pl