Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie Facebook. Reguły, które obowiązywały rok temu dziś są już przestarzałe. Pojawiają się zmiany w algorytmach, nowe formaty reklamowe. Wiedzę z tego zakresu trzeba więc aktualizować.
Podczas szkolenia dowiesz się, jak zaplanować swoją obecność na Facebooku, prowadzić efektywną komunikację oraz skutecznie się reklamować nawet przy niskim budżecie.
W programie:
Strategia działań na Facebooku
- grupa docelowa na Facebooku – jak ją określić, jak do niej trafić
- Facebook Audience Insights
- przygotowywanie strategii działań na Facebooku
- Facebook i jego miejsce w ekosystemie mediów społecznościowych oraz innych działaniach firmy
Prowadzenie komunikacji na Facebooku
- mechanika działania Facebooka – algorytmy i ich wpływ na treści, które należy publikować
- psychologia share’owania – jakie treści lubią ludzie i co nam to mówi o postach na naszym profilu
- branding – od języka po grafiki. Znaczenie komunikacji wizualnej dla naszego profilu
- metody zdobywania i angażowania fanów
- Facebook Insights, czyli wyciąganie wniosków ze statystyk
Reklama na Facebooku
- zasady tworzenia skutecznych reklam
- Facebook Ads, Power Editor – narzędzia do tworzenia reklam
- mierzenie skuteczności i piksele konwersji
- remarketing na Facebooku
Szczegółowy PROGRAM warsztatów: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/mf/index.php
Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego:
http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/mf/formularz_pr10.php
Organizator:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;
tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;
email: pr@konferencja.com.pl