Co jest dozwolone w ramach działań promocyjnych? Jak rozliczać świadczenia reklamowe i sponsoringowe? Jak organizować konkursy i loterie? Jak legalnie działać w mediach społecznościowych?
Cele szkolenia:
- zdobycie wiedzy na temat podstaw prawnych organizacji promocji instytucji, w tym organizowania loterii, konkursów, gier miejskich,
- zdobycie praktycznej wiedzy pozwalającej na samodzielne planowanie przedsięwzięć kulturalnych pod kątem zawierania umów z podwykonawcami, sponsorami, patronami i innymi podmiotami,
- przygotowanie do samodzielnego tworzenia prawidłowo skonstruowanych umów zawierających niezbędne postanowienia zabezpieczające interesy instytucji kultury,
- poznanie zasad przetwarzania danych osobowych w ramach promocji (np. kiedy potrzebna jest zgoda GIODO?),
- zrozumienie zasad promocji w mediach społecznościowych,
- zdobycie wiadomości na temat informacji handlowej i telemarketingu – czym jest spam, a czym reklama uciążliwa?
- poznanie aspektów podatkowych umów przy umowach „barterowych”,
- zrozumienie przepisów prawnych dzięki zaznajomieniu się z konkretnymi rozwiązaniami stosowanymi przez instytucje kultury.
Metody szkoleniowe: Interaktywna prezentacja z praktycznymi przykładami + materiały szkoleniowe.
Szczegółowy PROGRAM szkolenia: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/spkl/index.php
Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego:
http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/spkl/formularz_pr10.php
Organizator:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;
tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;
email: pr@konferencja.com.pl