Ustawa o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich budzi wiele wątpliwości związanych z jej interpretacją i stosowaniem zapisanych w niej przepisów. Akt ten implementuje do polskiego systemu prawnego dyrektywę ADR i ujednolica system rozstrzygania sporów między przedsiębiorcą a konsumentem w całej Unii Europejskiej, obejmując wszelkie zatargi wynikające z umów sprzedaży rzeczy, świadczenia usług, w tym także kontraktów zawartych przez Internet, czy z przedsiębiorcą z innego kraju.
Zapraszamy do udziału w szkoleniu ,,Pozasądowe rozwiązywanie problemów konsumenckich – aspekty prawne i praktyczne”, podczas którego nasi Prelegenci przedstawią szereg nowych obowiązków nałożonych na przedsiębiorców w wyniku wejścia w życie nowego aktu prawnego. W trakcie spotkania zdobędą Państwo umiejętność rozpatrywania reklamacji i polubownego rozwiązywania sporu z konsumentem w sposób szybki, pewny oraz bez ryzyka ponoszenia dodatkowych kosztów przez obie strony.
Udział w szkoleniu pozwoli na zdobycie wiedzy praktycznej i teoretycznej, umożliwiającej podniesienie własnych kompetencji i zwiększenie efektywnej pracy z klientem.
Szkolenie odbędzie się 1 lutego 2017r. w Centrum Konferencyjnym Golden Floor w Warszawie.
Główne zagadnienia:
- Prawo konsumenckie – najważniejsze regulacje
- Procedury towarzyszące pozasądowemu rozstrzyganiu sporów konsumenckich
- Nowe obowiązki przedsiębiorców w ramach pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich
- Rodzaje ADR – omówienie postępowań – podstawowe i ,,hybrydowe”
Prelegenci:
- dr Przemysław Adamus – Kancelaria Prawna Rachelski&Wspólnicy
- Piotr Kister – Kancelaria Prawna Rachelski&Wspólnicy
- Paweł Kowalski – Kancelaria Prawna Rachelski&Wspólnicy
- Michał Tomasiak – Kancelaria Prawna Rachelski&Wspólnicy
Kontakt:
Izabela Witoń
Kierownik Projektu
T: 22 379 29 48
E-mail: i.witon@mmcpolska.pl