Umowy dotyczące serwisu i utrzymania oprogramowania, usług bieżącej administracji infrastrukturą IT, rozwoju systemów informatycznych, a także bardziej rozbudowane kontrakty outsourcingowe to przykłady najbardziej typowych kontraktów dotyczących świadczenia usług informatycznych.
Właściwe ukształtowanie umów dotyczących takich usług ma nie tylko zasadniczy wpływ na poziom ryzyka prawnego związanego z późniejsza współpracą stron, ale w wielu przypadkach decyduje o jakości takiej współpracy na poziomie operacyjnym.
W trakcie szkolenia zostaną więc omówione nie tylko szczególne „obszary ryzyka” i rekomendowane sposoby ich kontraktowej regulacji, ale również stosowane w praktyce takich umów rozwiązania w zakresie procedur zarządzania zakresem i sposobem świadczenia odpowiednich usług IT. W końcowej części warsztatów podejmiemy wspólnie próbę praktycznego zastosowania wiedzy zdobytej w jego trakcie.
W programie szkolenia:
- Przygotowania do zawarcia umowy.
- Serwis i utrzymanie oprogramowania.
- Administracja infrastrukturą informatyczną.
- Tworzenie i rozwój oprogramowania.
- Outsourcing IT.
- Studium przypadku – praca wspólna.
Poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego mogą Państwo skorzystać z 10% RABATU: http://cpi.com.pl/imprezy/2016/uit3/formularz_pr10.php
Szczegółowy PROGRAM szkolenia znajdą Państwo na stronie: http://cpi.com.pl/imprezy/2016/uit3/index.php
Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o., ul. Międzyborska 50, 04-041 Warszawa, tel. 22 870 69 78, email: pr@cpi.com.pl