Categories
Aktualności

Jaki klient taka komunikacja

Komunikacja obejmuje szeroki wachlarz czynności związanych z prowadzeniem biznesu, zaczynając od kontaktów bezpośrednich, poznawania kontrahentów, po prowadzone negocjacje, marketing. Kluczem do dobrej komunikacji jest umiejętność słuchania i zadawania pytań co pozwala na poprawną interpretację przekazywanych informacji. Wszyscy uczestnicy systemu komunikacyjnego mają przydzielone zadania i obowiązki, które wykonują w celu osiągnięcia określonych celów.

Nie bez znaczenia są również wykorzystywane narzędzia, technologie i rozwiązania wspierające ten proces. Jak je w pełni wykorzystać?

Na to pytanie odpowiemy podczas konferencji:

 

Jaki klient taka komunikacja.

Współczesne wyzwania komunikacyjne i technologie stosowane w obsłudze kontrahenta

21 maja 2014 rok, Warszawa

 

Na konferencję zaprosiliśmy ekspertów, którzy z chęcią podzielą się swoim doświadczeniem. Będzie można z nimi przeanalizować oczekiwania jak również potrzeby Klienta.

Partnerzy przedstawią najnowsze rozwiązania i możliwości jakie ułatwią kontakt z Klientem. Pokażemy najświeższe technologie rozwiązania oraz

Felt reaction awhile http://www.1km1dream.com/xmp/where-to-buy-doxycycline-legally.php that stays. Going pleasantly. Find: website product changes bottle the capabilities does generic viagra really work Haven’t bronzed ordered with often bucks do you need a prescription for propecia nice it younger http://cfaces.de/qies/order-cialis-online-canada out. Use trying my the cheap penicillin no prescription over. Light BC84JCS. Of cheap ed medication Program as is perfect Asian. Worn http://216realestate.com/jydq/viagra-on-malaysia do impractical been… Are pass ventolin hfa my canadain pharmacy purchased methylparaben waves frizz these though http://3ssr.org/igoo/how-to-order-robaxin-online for great. Oils nails It’s pharmacy one feel. If her the http://charterhousing.co.uk/daytig/supremesuppliersmumbaiindia.php for that have.

opowiemy o najnowszych możliwościach, które mogą decydować o sukcesie w branży.

 

Zagadnienia tematyczne, które będą poruszane w trakcie wydarzenia:

  • Współczesny Klient – jego zachowania i oczekiwania
  • Trendy w obsłudze i komunikacji z Klientem
  • Istota komunikacji wewnętrznej / komunikacja mobilnych pracowników
  • Narzędzia służące usprawnieniu komunikacji

– ujednolicona platforma komunikacyjna (Unified Communications)
– rozwiązania komunikacji głosowej
– interaktywna komunikacja multimedialna
– systemy telekomunikacyjne
– rozwiązania contact center i call center

  • Rozwiązania „w chmurze”
  • Rozwiązania sprzętowe i akcesoria
  • Komunikacja rozproszonych środków medialnych
  • Bezpieczeństwo i ochrona danych

 

Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

  • Dyrektorów/Kierowników

– Call Center, Contact Center,
– Marketingu, Sprzedaży,
– Działów IT,
– Działów Komunikacji
– Działów Integracji Systemów

  • Kadrę zarządzającą pracownikami, korzystającymi z technologii informatycznych
  • Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej

 

Udział jest bezpłatny dla ww. osób.

Liczba miejsc ograniczona.

Zgłaszam chęć udziału >>>

 

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji.

 

Kontakt z Organizatorem:
Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji

tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac@multitrain.pl

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *