Komunikacja obejmuje szeroki wachlarz czynności związanych z prowadzeniem biznesu, zaczynając od kontaktów bezpośrednich, poznawania kontrahentów, po prowadzone negocjacje, marketing. Kluczem do dobrej komunikacji jest umiejętność słuchania i zadawania pytań co pozwala na poprawną interpretację przekazywanych informacji. Wszyscy uczestnicy systemu komunikacyjnego mają przydzielone zadania i obowiązki, które wykonują w celu osiągnięcia określonych celów.
Nie bez znaczenia są również wykorzystywane narzędzia, technologie i rozwiązania wspierające ten proces. Jak je w pełni wykorzystać?
Na to pytanie odpowiemy podczas konferencji:
Jaki klient taka komunikacja.
Współczesne wyzwania komunikacyjne i technologie stosowane w obsłudze kontrahenta
21 maja 2014 rok, Warszawa
Na konferencję zaprosiliśmy ekspertów, którzy z chęcią podzielą się swoim doświadczeniem. Będzie można z nimi przeanalizować oczekiwania jak również potrzeby Klienta.
Partnerzy przedstawią najnowsze rozwiązania i możliwości jakie ułatwią kontakt z Klientem. Pokażemy najświeższe technologie rozwiązania oraz
opowiemy o najnowszych możliwościach, które mogą decydować o sukcesie w branży.
Zagadnienia tematyczne, które będą poruszane w trakcie wydarzenia:
- Współczesny Klient – jego zachowania i oczekiwania
- Trendy w obsłudze i komunikacji z Klientem
- Istota komunikacji wewnętrznej / komunikacja mobilnych pracowników
- Narzędzia służące usprawnieniu komunikacji
– ujednolicona platforma komunikacyjna (Unified Communications)
– rozwiązania komunikacji głosowej
– interaktywna komunikacja multimedialna
– systemy telekomunikacyjne
– rozwiązania contact center i call center
- Rozwiązania „w chmurze”
- Rozwiązania sprzętowe i akcesoria
- Komunikacja rozproszonych środków medialnych
- Bezpieczeństwo i ochrona danych
Do bezpłatnego udziału zapraszamy:
- Dyrektorów/Kierowników
– Call Center, Contact Center,
– Marketingu, Sprzedaży,
– Działów IT,
– Działów Komunikacji
– Działów Integracji Systemów
- Kadrę zarządzającą pracownikami, korzystającymi z technologii informatycznych
- Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej
Udział jest bezpłatny dla ww. osób.
Liczba miejsc ograniczona.
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji.
Kontakt z Organizatorem:
Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac@multitrain.pl